  • 11. Data: 2012-10-13 10:32:54
    Temat: Re: TME i kody kreskowe
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Zabawa we własne kody na razie nie ma sensu, bo magazyn aż taki wielki
    > nie jest - tak na oko to kilkaset typów - parę średnich pudełek z
    > torebeczkami. Chodzi mi jednak o to , żeby jakoś panować nad ilościami,
    > bo zdarza się , że kupuję coś , a potem się okazuje że już mam toto.

    Mam u siebie to samo, za mała firma na porządny magazyn, a bez niego
    zawsze jest bałagan. Pomagają szafy dedykowane poszczególnym podzespołom.
    Mam za to uzgodnione, że jak kupię coś, czego nam brakuje, a później
    znajdzie się na półce (czyli zakup niepotrzebny), to ktoś leci po
    zgrzewkę pepsi :)

    Powiem Ci, że ilość zakupów bez sensu baaaaaardzo zmalała.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 12. Data: 2012-10-16 13:15:46
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Michoo <m...@v...pl> wrote:

    > Pierwsza część kodu to ich numer magazynowy - podejrzewam, że może się
    > zmieniać. Druga część kodu to numer i data zamówienia.

    Tam są dwa kody, drugi to oznaczenie elementu. Co ciekawe, na drugim kodzie
    pod spodem jest numer magazynowy, ale po odczytaniu kodu czytnikiem pojawia
    się ludzkie oznaczenie.

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/