  • 11. Data: 2016-04-04 23:38:08
    Temat: Re: TME... czego? tu nie rozumiem...
    Od: v...@g...com

    użytkownik Grzegorz Krukowski napisał:
    > I jakoś na zwykłych przekaźnikach
    > czasami były cuda, dopiero pomiarowe, za małe wiaderko dularów
    > spowodowały właściwe wyniki.

    Zupełnie jak nowe halogeny na 230AC, przed podłączeniem
    miernik pokazuje brak ciągłości, dopiero po pierwszym
    podłączeniu do sieci pokazuje jakieś omy.

    Co do samych styków, tam są różne pokrycia.
    Widziałem że relpol w katalogach opisuje z czego jest to
    pokrycie.
    http://tinyurl.com/jmunqfm

  • 12. Data: 2016-04-05 01:06:07
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 4 Apr 2016 17:11:46 +0000 (UTC), Waldek Hebisch
    <h...@m...uni.wroc.pl> wrote:
    > Ja to czytam w ten sposob ze standartowy przekaznik moze
    > nie kontakowac jak napiecie lub prad na styku sa za niskie.

    Wskazany prąd minimalny jest konieczny do odpowiedniej konserwacji
    zastosowanych zestyków. Mniejsze prądy oczywiście będzie przewodził
    ale tylko przez jakiś czas.

    --
    Marek

  • 13. Data: 2016-04-05 01:28:57
    Temat: Re: TME... czegoś tu nie rozumiem...
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    niki-elektromagn-miniaturowe/te-connectivity/7-13938
    08-3/

    iki-elektromagn-miniaturowe/te-connectivity/6-139380
    8-5/

    > Może to wirtualna pozycja?

    W sumie też tak pomyślałem, że tak naprawdę tego nie mają, albo zamówienie
    sprowadzają z wykorzystaniem protokołu RFC1149 :)) (wiecie, co mam na myśli,
    pisząc ten numer?) :)))
    Tylko po co tak robią, czy mogę zaufać firmie, która robi takie hece? No, bo
    nie uwierzę, aby te przekaźniki były jakieś superspecjalne, o miliardzie
    zadziałań i częstotliwości przełączania sięgającej tysięcy herców...

    > Tu masz takie na ten przykład:
    > http://pl.farnell.com/finder/55-34-9-024-0040/relay-
    4pdt-250vac-7a/dp/1169226

    No proszę, też drogie, ale już z realną ceną, wprawdzie raczej nie byłbym w
    stanie łatwo ich kupić, ale chociaż, jakbym się akurat na te uparł, to po
    kawałeczku można zamiawiać przez kolejme miesiące i w końcu kupić, ile
    trzeba.

    > albo Omron:
    > http://pl.farnell.com/omron-industrial-automation/my
    4-24dcs/relay-4pdt-250vac-30vdc-5a/dp/186466

    j.w.

    > TE też jest
    > pl.farnell.com/te-connectivity-schrack/pt570024/rela
    y-4pdt-240vac-6a/dp/3072782

    A tu już cena za potrzebną mi ilość zaczyna się zlekka uśmiechać... Próbuję
    szukać tańszych. Specjalnie chcę użyć tylko przekaźników, bo z pewnością
    łatwiej i taniej było by użyć jakichś prostych tranzystorów... Kombinuję
    dalej i dzięki za wiadomość!

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.

  • 14. Data: 2016-04-05 01:33:49
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Ale one sa duze.
    > A jak chcesz male
    > http://pl.farnell.com/te-connectivity-axicom/8-13938
    08-3/relay-signal-4pdt-125vac-150vdc/dp/4220080
    > 320zl. Co prawda wraz iloscia cena spada

    Znowu wirtualna pozycja, jak w TME? Co jest w tych przekaźnikach
    supercpecjalnego, uzasadniającego taką cenę?

    > No chyba, zeby ten
    > http://pl.farnell.com/panasonic-electric-works/nf4eb
    -24v/relay-signal-4pdt-30vdc-2a/dp/1200948

    Page not found...

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.

  • 15. Data: 2016-04-05 01:40:27
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Bo zobacz ten
    > http://www.tme.eu/pl/details/pt570512/przekazniki-el
    ektromagn-miniaturowe/te-connectivity/8-1419111-6/
    > miniaturowy nie jest, ale cena ... naprawde normalna.

    Tu chociaż cena realna, choć nadal drogi. Ale za to w projektach gdzie mi są
    potrzebne 4 przekaźniki (mam taki projekt w pomyśle - 15 komend przez 3
    przewody), może być.

    > Zobacz R4 I R4N relpolu ... a moze wstawic dwa DPDT ?
    >
    > No chyba, ze chce ci sie z kontaktronami bawic
    > http://www.pitow.wroc.pl/pitradwarsaow/kontaktrony_2
    10.html

    To by nawet było fajne. Tylko cewki zdobyć... Prądy, jak wspomniałem, będą
    niewielkie, tyle, co cewki pozostałych przekaźników i lampki LED.

    > Kiedys mieli cewki na 4 sztuki, ale teraz wszystko wycofane z oferty

    Szukam dalej.

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.

  • 16. Data: 2016-04-05 01:52:54
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "platformowe głupki" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:ndtvkr$ml4$1@node2.news.atman.pl...
    > bo to jest wolny wyzwolony rynek wspólnej europy...

    %^^$^%#$^%^*.*.*%$*^%%^%
    Reszta ocenzurowano. Nawet mi się narzygać na ciebie nie chce.

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.

  • 17. Data: 2016-04-05 02:49:26
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Wskazany prąd minimalny jest konieczny do odpowiedniej konserwacji
    > zastosowanych zestyków. Mniejsze prądy oczywiście będzie przewodził ale
    > tylko przez jakiś czas.

    Projektanci centrali telefonicznej K66 x (gdzie x to numer podwersji,
    wskazujący z jakimi innymi centralami może ona pracować) pomysłowo to
    rozwiązali - styczki czyszczą się mechanicznie, nie prądowo, jak w naszym
    przykładzie. Hint - przekaźnik typu "C". Tu je widać -
    https://www.youtube.com/watch?v=Pf5pO2bbMBk, na moje oko centrala to
    Mokotów-3 - 49xxxx. W Polsce przeważnie stosowano podtyp 0 (zero), w Łodzi
    najprawdopodobniej podtyp 1, ale nie mam jak potwierdzić.
    Sztuczka z zestykami polega na tym, że styczki, w momencie kontaktu
    mechanicznego, szorują wzajemnie po sobie, zdzierając tym samym syfy ze
    swych powierzchni. Odpada więc problem prądów minimalnych.

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.

  • 18. Data: 2016-04-05 08:22:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 5 Apr 2016 01:33:49 +0200, ACMM-033 napisał(a):
    08-3/relay-signal-4pdt-125vac-150vdc/dp/4220080

    > Znowu wirtualna pozycja, jak w TME?

    Nie taka wirtualna - 81 sztuk na stanie

    > Co jest w tych przekaźnikach
    > supercpecjalnego, uzasadniającego taką cenę?

    Wycofane z oferty, jak MT-12?
    Kto potrzebuje, ten placi :-)

    -24v/relay-signal-4pdt-30vdc-2a/dp/1200948

    > Page not found...

    U mnie dziala

    PANASONIC ELECTRIC WORKS NF4EB-24V
    Kod zamówienia: 1200948
    Nr części producenta NF4EB-24V
    http://www.farnell.com/datasheets/1672163.pdf

    42 do 27 zl, wymiary 30x20x11 mm - czyli mniejsca na plytce sporo
    zajmuje, ale niski.

    J.

  • 19. Data: 2016-04-05 13:12:25
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    A jednak... odpowiedź z TME ;

    " Szanowny Panie,
    serdecznie dziękujemy za Pański e-mail. Dokładnie przeanalizowaliśmy
    ceny prezentowane przez nas na stronie. Cena wyświetlana jest poprawna,
    jest to przekaźnik do zaawansowanych zastosowań, ze względu na bardzo
    wysoką jakość cena też jest dużo wyższa od innych przekaźników. Jeśli
    szuka Pan czegoś alternatywnego zachęcam do kontaktu z Działem Sprzedaży

  • 20. Data: 2016-04-05 13:19:39
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Ale jak patrzę na ceny gdzie indziej, to jest jeszcze drożej :

    http://www.digikey.ca/product-detail/en/te-connectiv
    ity-potter-brumfield-relays/7-1393808-3/7-1393808-3-
    ND/2398272

    http://pl.mouser.com/ProductDetail/TE-Connectivity-A
    xicom/7-1393808-3/?qs=FT0qJ7ezHL829AAd8Fcfkg%3D%3D

    znaczy, to kosmiczny przekaźnik jest...