  • 1. Data: 2004-08-31 09:40:50
    Temat: TKTelekom - pady
    Od: "Lesio" <lesio__||^^USUN-TO^^||__@bloklan.org>

    Witam
    Czy ktos z szanowych Uzytkownikow wie co sie dzieje ostatnia z ich siecia ?
    Czwartek pad , 2h ciszy. Piatek to samo... wczoraj tez padlo na 1,5h.... BOK
    twierdzi ze router w warszawie...
    Ciagle ta warszawa, nie wiem nie stac ich na porzadny router czy co ?
    A najciekawsze jest to ze nigdzie nie ma ani slowa o problemach , wstydza
    sie czy co ? awaria rzecz ludzka kazdemu sie moze trafic.
    --
    .: Lesio :.
    www.bloklan.org

  • 2. Data: 2004-08-31 10:19:19
    Temat: Re: TKTelekom - pady
    Od: Jan Magnuszewski <r...@h...net.invalid>

    Lesio wrote:
> [...]
    > A najciekawsze jest to ze nigdzie nie ma ani slowa o problemach , wstydza
    > sie czy co ? awaria rzecz ludzka kazdemu sie moze trafic.

    Przecież to u nich normalne, ale spokojnie, przyzwyczaisz się.
    Powinieneś się cieszyć, że BOK w ogóle z Tobą rozmawiał.

    --
    Pozdrawiam,
    Jan Magnuszewski.

  • 3. Data: 2004-08-31 11:57:46
    Od: kamil kapturkiewicz <h...@w...pl->

    Lesio wrote:

> [...]
    > A najciekawsze jest to ze nigdzie nie ma ani slowa o problemach , wstydza
    > sie czy co ? awaria rzecz ludzka kazdemu sie moze trafic.

    to tam juz maja BOK ?
    jak mialem u nich lacze jeszcze w styczniu to nie mieli BOKu. lol
    ale pady to normalka, nie przejmuj sie tym. ta firma tak ma.

  • 4. Data: 2004-08-31 12:05:28
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    Lesio w <ch1h40$2en2$1@rtr3.cn.com.pl> zeznal:
> [...]
    > A najciekawsze jest to ze nigdzie nie ma ani slowa o problemach , wstydza
    > sie czy co ? awaria rzecz ludzka kazdemu sie moze trafic.

    juz ci mowilem, ze w Stalowej Woli rezygnuja z TKT i wracaja do polpaka ze wzgledy
    na wlasnie te pady i brak obslugi klienta

    --
    Dobry programista wiesza się razem ze swoim programem

  • 5. Data: 2004-08-31 13:04:37
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    kamil kapturkiewicz wrote:

    > jak mialem u nich lacze jeszcze w styczniu to nie mieli BOKu. lol
    > ale pady to normalka, nie przejmuj sie tym. ta firma tak ma.

    hyhy mnie najbardziej smieszy to ze ich strona glowna jest hostowana
    przez sisco.pl :-) jakby nie potrafili wlasnego serwera postawic ;-)

    --
    VoMi7

  • 6. Data: 2004-08-31 13:24:45
    Od: Wiesiek <r...@o...pl>

    On Tue, 31 Aug 2004 15:04:37 +0200, VoMi7
    <v...@N...altanet.pl> wrote:

    >hyhy mnie najbardziej smieszy to ze ich strona glowna jest hostowana
    >przez sisco.pl :-) jakby nie potrafili wlasnego serwera postawic ;-)
    Na jakiej podstawie taki wniosek wyciagnales ?
    To ze pisze SISCO na stronie glownej ??

    Sprawdz zanim cos napiszesz.

    --
    Wiesiek

  • 7. Data: 2004-08-31 13:29:53
    Od: Admin TVK Tel-Ka <a...@t...wroc.pl.invalid>

    W artykule <ch1t13$6b9$1@inews.gazeta.pl> VoMi7 napisał(a):

    > hyhy mnie najbardziej smieszy to ze ich strona glowna jest hostowana
    > przez sisco.pl :-) jakby nie potrafili wlasnego serwera postawic ;-)

    Chyba cosik się pomyliłeś.... mają własny serwer. Co do BOKu nie mam
    namiaru za to dzwonią do mnie ;)

    [admin@pyro admin]$ mtr --report --report-cycles=3 www.tktelekom.pl
    HOST LOSS RCVD SENT BEST AVG WORST
    multiplexer-v1004.core.tvk.wroc.pl 0% 3 3 0.11 0.16 0.20
    AS29512-e3.tvk.wroc.pl 0% 3 3 0.28 0.35 0.45
    do-TKTelekom.tvk.wroc.pl 34% 2 3 230.80 304.02 377.23
    vwa-s5-0-1-690.tktelekom.pl 0% 3 3 305.95 329.49 342.14
    tktelekom.pl 67% 1 3 352.49 352.49 352.49

    [admin@pyro admin]$ whois 82.160.0.34
    inetnum: 82.160.0.0 - 82.160.255.255
    org: ORG-TKSz1-RIPE
    netname: PL-TKTELEKOM-20030701
    descr: PROVIDER Local Registry
    descr: Telekomunikacja Kolejowa Sp. z o.o.

  • 8. Data: 2004-08-31 14:11:33
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...net>

    Admin TVK Tel-Ka <a...@t...wroc.pl.invalid> wrote:
    > do-TKTelekom.tvk.wroc.pl 34% 2 3 230.80 304.02 377.23
    > vwa-s5-0-1-690.tktelekom.pl 0% 3 3 305.95 329.49 342.14
    > tktelekom.pl 67% 1 3 352.49 352.49 352.49

    No, straty na styku dosyc interesujace...

    --
    *[ ŁT ]*

  • 9. Data: 2004-08-31 14:20:24
    Od: "Jakub Zukowski" <j...@N...venomski.com>

    Witam,
    > hyhy mnie najbardziej smieszy to ze ich strona glowna jest hostowana
    > przez sisco.pl :-) jakby nie potrafili wlasnego serwera postawic ;-)

    imho juz na pierwszy rzut oka widac ze &copy; SISCO dotyczy programu TK Dial.

    --
    Jakub 'Venom' Zukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 10. Data: 2004-08-31 14:26:04
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    VoMi7 <v...@N...altanet.pl> napisał(a):

    > hyhy mnie najbardziej smieszy to ze ich strona glowna jest hostowana
    > przez sisco.pl :-) jakby nie potrafili wlasnego serwera postawic ;-)

    to sie popisales...

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *