  • 11. Data: 2004-08-31 15:30:56
    Temat: Re: TKTelekom - pady
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    Przemyslaw Frasunek wrote:

    > to sie popisales...

    w rzeczy samej ;-)

    pozwole sobie skasowac posta ;-)

    --
    VoMi7

  • 12. Data: 2004-08-31 19:46:44
    Od: "Lesio" <lesio__||^^USUN-TO^^||__@bloklan.org>

    Jan Magnuszewski wrote:
    > Przecież to u nich normalne, ale spokojnie, przyzwyczaisz się.
    > Powinieneś się cieszyć, że BOK w ogóle z Tobą rozmawiał.

    Normalne ? dziwne bo jakos wczesniej tego nie bylo, tylko w ciagu ostatniego
    miesiaca. Predzej moje polaczenie do providera padalo niz TKT.

    --
    .: Lesio :.
    www.bloklan.org

  • 13. Data: 2004-08-31 19:48:42
    Od: "Lesio" <lesio__||^^USUN-TO^^||__@bloklan.org>

    Marcin Kowalczyk wrote:
    > juz ci mowilem, ze w Stalowej Woli rezygnuja z TKT i wracaja do
    > polpaka ze wzgledy na wlasnie te pady i brak obslugi klienta

    Kowal ale jak slyszalem od Interzbokow jak maja to doprowadzone to sie nie
    dziwie :)

    --
    .: Lesio :.
    www.bloklan.org

  • 14. Data: 2004-08-31 19:52:43
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    Lesio w <ch2knk$o2$1@rtr3.cn.com.pl> zeznal:

    > Kowal ale jak slyszalem od Interzbokow jak maja to doprowadzone to sie nie
    > dziwie :)

    tylko ze im pada nie link (na tsunami) ale wlasnie w sieci tkt cos

    --
    Wsiada informatyk do taksówki. Taksiarz pyta:
    - Jaki adres?

  • 15. Data: 2004-09-01 05:58:12
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    377.23
    342.14
    352.49

    > No, straty na styku dosyc interesujace...

    ICMP w serwer traktowane sa jako "be" stad serwer ignoruje 3/4 pingow :)

  • 16. Data: 2004-09-01 05:59:34
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Czy ktos z szanowych Uzytkownikow wie co sie dzieje ostatnia z ich siecia
    ?
    > Czwartek pad , 2h ciszy. Piatek to samo... wczoraj tez padlo na 1,5h....
    BOK
    > twierdzi ze router w warszawie...
    > Ciagle ta warszawa, nie wiem nie stac ich na porzadny router czy co ?
    > A najciekawsze jest to ze nigdzie nie ma ani slowa o problemach , wstydza
    > sie czy co ? awaria rzecz ludzka kazdemu sie moze trafic.

    Padla karta ATM w Cisco, akurat w tym najwazniejszym

  • 17. Data: 2004-09-01 06:17:41
    Od: "Lesio" <lesio__||^^USUN-TO^^||__@bloklan.org>

    ROBBO 2 wrote:
    > Padla karta ATM w Cisco, akurat w tym najwazniejszym

    Dziekuje za odpowiedz, szkoda ze TKT nie daje oficjalnie informacji na p.i.k

    --
    .: Lesio :.
    www.bloklan.org

  • 18. Data: 2004-09-01 07:17:38
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 1 wrzesień 2004 roku,
    kiedy to Lesio posłał(a) w świat wiadomość

    > Dziekuje za odpowiedz, szkoda ze TKT nie daje oficjalnie informacji na p.i.k

    <złośliwość>
    Bo tylko niektórym zdarzają się awarie. U innych, którzy skrzętnie skrywają
    takie informacje one nie maja prawa się przytrafić.
    </złośliwość>

    Ale dzięki temu zamiast rzeczowego komunikatu na specjalistycznej grupie
    p.i.k potencjalni i obecni klienci klienci dowiadują się na popularnej
    p.c.n, że TK Telekom nie działa prawidłowo od pół roku.
    Vide: Message-ID: <ch2q3a$7kp$1@81.210.11.226>

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 19. Data: 2004-09-01 09:23:24
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...net>

    ROBBO 2 <r...@o...pl> wrote:

    > ICMP w serwer traktowane sa jako "be" stad serwer ignoruje 3/4 pingow :)

    Znaczy się router jest zamulony dość znacznie.

    --
    *[ ŁT ]*

  • 20. Data: 2004-09-01 09:39:17
    Od: Kuba Zakrzewski <k...@c...it.pl>

    Marcin Kowalczyk wrote:

    > juz ci mowilem, ze w Stalowej Woli rezygnuja z TKT i wracaja do polpaka ze wzgledy
    > na wlasnie te pady i brak obslugi klienta

    a kto w stalowce rezygnuje z tkt? diana? widoknet?

    kuba