  • 31. Data: 2006-05-05 12:32:54
    Temat: Re: TKT kolejna porazka...
    Od: ROBBO2K <r...@o...pl>

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > jeżeli kradną samochód jeżdżący na odcinku TKT-moja siedziba, to może
    > byc moja wina :-) Jeżeli natomiast kradną samochód jeżdżący między
    > lokalizacjami TKT i okazuje się, że nie jest to pierwszy raz, że jest to
    > jedyny samochód, jakim dysponują i że nie można wykonać kursu "naokoło",
    > to niech wykreślą sobie z KRS nazwę "operator" ;-)

    Ktory operator ma dwa niezalezne backbony i dlcazego zaden w Polsce ?

  • 32. Data: 2006-05-05 12:42:42
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...repcio.net.na.newsach>

    ROBBO2K napisał(a):

    > Ktory operator ma dwa niezalezne backbony i dlcazego zaden w Polsce ?
    Po co od razu 2 niezależne szkielety, dla podniesienia bezawaryjności w
    zupełności wystarcza 2 niezależne wyjścia.

    Co do 2 niezależnych szkieletów - GTS Energis spełniają ten warunek ;-)
    Logicznie są to 2 niezależne szkielety.

  • 33. Data: 2006-05-05 12:45:38
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    ROBBO2K napisał(a):

    > Ktory operator ma dwa niezalezne backbony i dlcazego zaden w Polsce ?

    Odszczekuję. Do głowy mi nie przyszło, że PKP nie ma linii
    światłowodowej wzdłuż jednej z najważniejszych tras kolejowych w Polsce.

    http://www.tktelekom.pl/swiatlowody.html

    M.

    PS. Z drugiej strony jakoś nie widzę na tej mapce 6 tys. km światłowodów ;-(

  • 34. Data: 2006-05-05 12:48:58
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <e3fh82$dnc$1@pyro.tvk.wroc.pl> Przemysław Gubernat napisał(a):

    > Co do 2 niezależnych szkieletów - GTS Energis spełniają ten warunek ;-)
    > Logicznie są to 2 niezależne szkielety.

    łączone ostatnio w jeden ten Energisowy.

    --
    Freedom violation: http://en1.policejnistat.cz/ , http://www.freetekno.org/

  • 35. Data: 2006-05-05 15:13:39
    Od: "Wlochaty" <i...@v...pl>

    > Odszczekuję. Do głowy mi nie przyszło, że PKP nie ma linii
    > światłowodowej wzdłuż jednej z najważniejszych tras kolejowych w Polsce.

    Miales na mysli CMK? Ta linia biegnie przez zadu... ale polaczenie W-wa -
    Slask byloby ok

    Wlochaty

  • 36. Data: 2006-05-05 15:33:14
    Od: "Teodor" <f...@C...pl>

    > Powiem szczerze, że jakoś nie chce mi sie wierzyć, żeby to była sprawa
    > kabli... 3h26m na usunięcie awarii?
    > M.
    > PS. Chyba, że to była awaria planowana i ekipa od 6:30 stała koło
    > studzienki :-P

    Czwarty maj to dzień roboczy więc chłopcy od światła na 7: 00 sami
    zjawili się na bazie , a nie jak wiedzielę trzeba ich było ściągać z domów.
    Jeżeli to było to samo miejsce to mieli już kable przygotowane, być może
    złodziej tylko przeciął w jednym miejscu nową wstawkę więc wystarczyło
    zrobić jedno złącze a nie dwa jak w niedzielę. Poza tym pomiar
    reflektometrem mógł potwierdzić lokalizację usterki taką jak w niedzielę,
    Wię chłopaki wiedzieli gdzie szukać. To pewnie przyczyny szybkiej naprawy
    usterki.
    --
    Teodor

  • 37. Data: 2006-05-05 15:42:08
    Od: "Teodor" <f...@C...pl>

> [...]
    > M.
    > PS. Z drugiej strony jakoś nie widzę na tej mapce 6 tys. km światłowodów

    A po co kłaść kabel przy cmce. Do ilu miejscowości można tamtędy dojść?
    Swiatełko z Wawy do Katowic położyli dunczycy jako jeden z pierwszych Kabli
    ale przez Radom Kielce Kraków.
    Jak przeliczysz tą sieć razy dwadzieścia parę włókien w kablu to Ci wyjdzie
    więcej.
    --
    Teodor

  • 38. Data: 2006-05-05 16:03:05
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Teodor napisał(a):

    > A po co kłaść kabel przy cmce. Do ilu miejscowości można tamtędy dojść?

    Częstochowa - bo o Świętym Miejscu mowa - nie leży przy CMK. Trasa
    Katowice-Częstochowa-Koluszki czy Karsznice jest w miarę zaludniona.
    Bardziej, niż przez Kielce.

    > Jak przeliczysz tą sieć razy dwadzieścia parę włókien w kablu to Ci wyjdzie
    > więcej.

    Mowa tu o kablach, nie o włóknach -)
    http://www.tktelekom.pl/index.php?id=100&ppid=76

    M.

  • 39. Data: 2006-05-05 18:28:15
    Od: "Teodor" <f...@C...pl>

    >>> M.
    > Częstochowa - bo o Świętym Miejscu mowa - nie leży przy CMK. Trasa
    > Katowice-Częstochowa-Koluszki czy Karsznice jest w miarę zaludniona.
    > Bardziej, niż przez Kielce.
    Światłowód kładziono dawno (10-15 lat temu) z Gdańska na południe przez
    Wawę. Wtedy ominięto zachodnią stronę Polski.
    W tej chwili TKT jedzie na długach, nie ma szans na inwestycje.
    --
    Teodor

  • 40. Data: 2006-05-05 19:32:06
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> writes:

    > Częstochowa - bo o Świętym Miejscu mowa - nie leży przy CMK. Trasa
    > Katowice-Częstochowa-Koluszki czy Karsznice jest w miarę zaludniona.
    > Bardziej, niż przez Kielce.

    Z tym bardziej, to nie przesadzajmy, ale brak kabla
    Koluszki-Czestochowa jest zadziwiajacy.

    MJ