  • Data: 2006-05-03 19:02:37
    Temat: Re: TKT kolejna porazka...
    Od: "Wojciech Apel" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jedyna metoda to chyba przykrycie ziemi w której leży kabel płytami
    > betonowymi o wadze minimum 2 tony każda - szczelnie.

    A dokładnie przykrycie płytą drogową ważącą 4 tony, ale z przymocowaną
    kotwami pokrywą studni pod spodem. Jak była sama płyta to ją nam przesuwali
    a po przymocowaniu kotwami potrzebny jest drzwig.

    Wiem coś o tym, bo jednak z naszych studni tak własnie musi być
    zabezpieczona aby swiatłowód relacji Gliwice-Bytom i Gliwice-Chorzów
    działał.

    W.