  • Data: 2006-05-05 15:33:14
    Temat: Re: TKT kolejna porazka...
    Od: "Teodor" <f...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4459bfba$1@news.home.net.pl...
    > Powiem szczerze, że jakoś nie chce mi sie wierzyć, żeby to była sprawa
    > kabli... 3h26m na usunięcie awarii?
    > M.
    > PS. Chyba, że to była awaria planowana i ekipa od 6:30 stała koło
    > studzienki :-P

    Czwarty maj to dzień roboczy więc chłopcy od światła na 7: 00 sami
    zjawili się na bazie , a nie jak wiedzielę trzeba ich było ściągać z domów.
    Jeżeli to było to samo miejsce to mieli już kable przygotowane, być może
    złodziej tylko przeciął w jednym miejscu nową wstawkę więc wystarczyło
    zrobić jedno złącze a nie dwa jak w niedzielę. Poza tym pomiar
    reflektometrem mógł potwierdzić lokalizację usterki taką jak w niedzielę,
    Wię chłopaki wiedzieli gdzie szukać. To pewnie przyczyny szybkiej naprawy
    usterki.
    --
    Teodor