eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipTK TELEKOMRe: TK TELEKOM
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!sgh.waw.pl!moderators!
    chopin
    From: "Stanislaw Czech" <p...@...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: TK TELEKOM
    Date: Sun, 21 Sep 2003 18:25:33 +0000 (UTC)
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl
    Lines: 29
    Approved: B...@b...bofh.org.pl
    Message-ID: <bkkq5o$jnp$1@korweta.task.gda.pl>
    References: <bkd83a$t2g$1@inews.gazeta.pl> <bkf1tc$6hj$1@news.onet.pl>
    <bkh9hk$do6$1@inews.gazeta.pl> <bkhq9r$2gf$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@G...Gubernat.NET>
    <bkipcp$sn3$1@inews.gazeta.pl> <bkjm36$it4$1@korweta.task.gda.pl>
    <bkkbtk$mng$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: akson.sgh.waw.pl
    X-Original-Date: Sun, 21 Sep 2003 20:20:39 +0200
    X-Original-NNTP-Posting-Host: management.tygrys.net
    X-Original-X-Trace: korweta.task.gda.pl 1064168440 20217 82.160.10.3 (21 Sep 2003
    18:20:40 GMT)
    X-Original-X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    X-Original-NNTP-Posting-Date: Sun, 21 Sep 2003 18:20:40 +0000 (UTC)
    X-Original-X-Priority: 3
    X-Original-X-MSMail-Priority: Normal
    X-Original-X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-Original-X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    X-Moderator: Piotr Kucharski <chopin at sgh dot waw dot pl>
    X-Moder-Tool: modArc v2.1, last rev. 2003.07.17
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:58437
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Rafał Doroszkiewicz" <r...@v...net.plWYTNIJ> napisał w
    wiadomości news:bkkbtk$mng$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik Stanislaw Czech napisał:
    > > Ja mam juz dosc... I nie wiem co musialoby sie zmienic, zebym pozostal
    > > klientem TK.
    > A co takiego się stało, że zostałeś klientem TKTELEKOM ?

    hmm... Tak naprawde brak negatywnych opini na newsach, wrecz same bardzo
    dobre. Informacje o bardzo dobrze funkcjonujacym szkielecie, nie najwyzsze
    ceny - podobnie jak PolPAK czy Netia itp. I pierwsze 2 tyg wspolpracy byly
    rzeczywiscie udane - co prawda routing w swiat byl tragiczny, ale to mialy
    byc 'problemy przejsciowe'. Z czasem swiat okazal sie stalym i
    nierozwiazywalnym problemem, ciagle pady jakichs waznych wezlow sieci - jak
    chocby wspominany punkt wymiany z ATMANem, problemy z modemami, brak
    kogokolwiek kompetentnego do rozmowy w przypadku jakichs awarii, zrzucanie
    odpowiedzialnosci na innych, calkowity brak zaplecza technicznego ( a niech
    tylko cos padnie w piatek wieczorem, to czekam na reakcje do poniedzialku),
    nawet telefonu z obsluga techniczna nie ma w tej ogolnopolskiej firmie... i
    moglbym tak wymieniac i wymieniac... po prostu wstyd!

    Jestem autentycznie zmeczony codziennym wydzwanianiem i brakiem reakcji...
    Nikomu nie zycze takiego providera. Zeby chociaz ktos z TK to czytal i
    probowal bronic swoja firme...ehh...

    Pozdrawiam
    Tygrys.NET


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: