  • Data: 2011-02-03 15:06:12
    Temat: Re: TIR-y rozjad? polskie drogi
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 03 Feb 2011 14:47:53 +0100, PaPi wrote:
    >Dlaczego zatem w Polsce nie projektuje sie drog pod predkosci projektowe
    >250 km/h ?

    No, dlaczego to nie wiem. Ale tym to niech sie moze Trybunal Stanu
    zajmie i odpowiedni minister niech sie tlumaczy dlaczego :-)

    >Dlaczego nie projektuje sie drog nie na 50 a na 75 ton ?

    No bo wtedy starczylyby na tysiac lat, a to chyba za dlugo :-)

    >Podejscie zupelnie bez sensu. Jak wszedzie sa jakies wartosci graniczne.
    >I to wartosci graniczne dopuszczalne prawem stanowia o tym jak wymiaruje
    >sie dany projekt.

    A potem nie ma zapasu na zmiany w prawie, np nie mozna podniesc
    predkosci, bo drogi zle zaprojektowane :-P

    Na szczescie ta predkosc projektowa to jakies nieporozumienie :-)

    J.