    Date: Thu, 26 Jan 2012 10:31:48 +0100
    From: marsel <marcin@pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: TICO i czary-mary.

    > Sami eksperci się wypowiadają - a nie mają pojęcia że w Tico jest
    > gaźnik, a nie wtrysk - żadnego sterowania elektronicznego tam nie ma - a
    > więc rady są śmieszne. Mamba napisał - wyjąć gaźnik, wyczyścić,
    > wyregulować, naprawić ssanie i to jest sluszna droga. Niestety gaźnik
    > jest dość skomplikowany więc sugeruję poszukać fachowca (są na
    > wymarciu). W DC na chwile obecną jest jeden sprawdzony. Na Szarych
    > Szeregow już nie ma.

    No właśnie przez tą ilość rurek, wężyków i czujników nie chcę się
    zabierać za gaźnik samodzielnie, a w mojej okolicy nie ma nikogo kto by
    się na tym znał.
    Zastanawia mnie tylko co tam może być uszkodzone, skoro po jednym,
    krótkim zaciągnięciu silnik już odpala bez problemów?
    Temperatura ta sama, paliwo też.