  • 61. Data: 2010-09-24 13:57:31
    Temat: Re: TI zrobiło promocję
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    Michał Baszyński pisze:

    > a nie dostałeś numeru przesyłki, żeby sprawdzić na stronie fedex-u co
    > się z nią dzieje?

    Numer znalazłem, po dokładniejszym przeczytaniu maila już po wysłaniu
    pytania na grupę :)
    Na razie paczka jest w Indianapolis, do mnie ma dojść we wtorek.
    Wreszcie będzie okazja powrotu do mikrokontrolerów po 20 latach
    abstynencji :)

    Andrzej
    www.radom.ws

  • 62. Data: 2010-09-24 15:52:32
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 24.09.2010 15:30, Michał Baszyński pisze:

    > dostał, ze 2 tygodnie temu.

    > a nie dostałeś numeru przesyłki, żeby sprawdzić na stronie fedex-u co
    > się z nią dzieje?
    Ja nie dostałem - było puste pole ;)

    Ale dotarło, udało się uruchomić pod linuxem, i nawet paczki w debianie
    już są ;)

    Michoo

  • 63. Data: 2010-09-25 17:02:05
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Michoo wrote:

    > Ja nie dostałem - było puste pole ;)
    >
    > Ale dotarło, udało się uruchomić pod linuxem, i nawet paczki w debianie
    > już są ;)

    Jest jakieś dobre forum linuxowe na ten temat? Jak na razie dłubię pod
    Windozem, ale wolałbym jednak linuxa.

    Waldek

  • 64. Data: 2010-09-25 18:53:17
    Od: "as" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    > wczoraj wysłali te 2 sztuki, które w czerwcu zamówiłem. Dostał to już ktoś

    Dostałem kilka dni temu po ponad dwóch miesiacach oczekiwania. Doszlo
    zgodnie z przewidywaniem podanym przez Fedex.
    Z konta w Polbanku zeszło 13,97zł :)

  • 65. Data: 2010-09-25 18:57:26
    Od: "as" <N...@p...onet.pl>

    > Dostałem kilka dni temu po ponad dwóch miesiacach oczekiwania. Doszlo
    > zgodnie z przewidywaniem podanym przez Fedex.
    > Z konta w Polbanku zeszło 13,97zł :)

    Sorry, to było 12,97zl. Za szybko pisalem..

  • 66. Data: 2010-09-26 18:22:55
    Od: "Miron (Asha) Kitkowsk" <a...@w...wp.mxx.wp.pl>

    > Jest jakieś dobre forum linuxowe na ten temat? Jak na razie dłubię pod
    > Windozem, ale wolałbym jednak linuxa.

    Swoja drogą strasznie wielkie to jest. Nie mogli by zrobic wielkosci
    pendriva?

    --
    Na wszystko nie można odpowiadać "tak"

  • 67. Data: 2010-09-26 18:24:20
    Od: Butek <e...@i...invalid>

    W dniu 10-09-26 20:22, Miron (Asha) Kitkowsk pisze:

    > Swoja drogą strasznie wielkie to jest. Nie mogli by zrobic wielkosci
    > pendriva?

    Ależ zrobili już dawno, tylko "trochę" droższe :
    http://estore.ti.com/Search.aspx?detail=1&k=EZ430-F2
    013 :)

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 68. Data: 2010-09-27 05:35:37
    Od: "Miron (Asha) Kitkowsk" <a...@w...wp.mxx.wp.pl>

    Butek wrote:

    > Ależ zrobili już dawno, tylko "trochę" droższe :
    > http://estore.ti.com/Search.aspx?detail=1&k=EZ430-F2
    013 :)

    nie znalazlem nic wielkosci pendrive. Myslalem o czyms malym co mozna nosic
    w kieszeni lub przy kluczach i ma przynajniej 2kb ram i 1kb pamieci
    nieulotnej

    --
    Na wszystko nie można odpowiadać "tak"

  • 69. Data: 2010-09-27 06:07:01
    Od: Tom <t...@n...spam.invalid>

    On 27/09/2010 3:35 PM, Miron (Asha) Kitkowsk wrote:

    013 :)

    > nie znalazlem nic wielkosci pendrive. Myslalem o czyms malym co mozna nosic
    > w kieszeni lub przy kluczach i ma przynajniej 2kb ram i 1kb pamieci
    > nieulotnej

    https://estore.ti.com/EZ430-F2013-MSP430-USB-Stick-D
    evelopment-Tool-P800.aspx

    Wielkosc sie zgadza, nie wiem jak z pamiecia.

    Tomek

  • 70. Data: 2010-09-27 06:15:03
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Fri, 24 Sep 2010 14:48:55 +0200, ajt napisał(a):

> [...]
    r-the-hobby-market/

    > Odświeżam wątek, bo już zdążyłem zapomnieć, a właśnie dostałem maila, że
    > wczoraj wysłali te 2 sztuki, które w czerwcu zamówiłem. Dostał to już
    > ktoś w PL?
    > Jak długo trwała przesyłka?

    Ja otrzymałem swoje w zeszłym tygodniu. Zamówiłem wtedy, kiedy był ten
    wątek.

    --
    Yakhub