  • 21. Data: 2010-06-24 11:55:10
    Temat: Re: TI zrobiło promocję
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 24.06.2010 13:30, schrieb Butek:

    > Moglbys sprawdzic czy "Order Status" znajduje Twoje zamowienie po
    > numerze? Ciagle mam w wyniku "Unable to find order" i sie zastanawiam
    > czy to "wywalony" sklep, czy gdzies im zamowienie zgubilo sie po drodze ;)

    To samo. Ale jak na razie mam wyraźnie w emailu, że moje zamówienie jest
    na "back order", czyli, że trochę potrwa.

    Waldek

  • 22. Data: 2010-06-24 11:57:08
    Od: Konop <k...@g...pl>

    Zbych pisze:

    > Cło się płaci jeśli wartość towaru przekracza określoną kwotę. Przy 5$
    > nikt nie będzie sobie tym głowy zawracał.

    A przy 10$?? :P.. dwie sztuki bym kupił od razu ;D...

    Konop

  • 23. Data: 2010-06-24 12:56:14
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    Konop pisze:

    > A przy 10$?? :P.. dwie sztuki bym kupił od razu ;D...

    Nie pamiętam limitu, ale wydaje mi się, że to jakieś 30..50$.

  • 24. Data: 2010-06-24 14:24:38
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    Jerry1111 pisze:
> [...]

    Jakie mają formy formy płatności?
    Z paypala da się?
    Andrzej

  • 25. Data: 2010-06-24 14:54:51
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 24.06.2010 16:24, schrieb ajt:

    > Jakie mają formy formy płatności?
    > Z paypala da się?

    Chyba tylko karta kredytowa.

    Waldek

  • 26. Data: 2010-06-30 05:50:12
    Od: "Decter" <d...@o...pl>

    > Zobaczę. Wczoraj zamówiłem. 4.30$ to naprawdę nie za dużo. Nawet, jak się
    > okaże, że nic nie warte, to dostajesz 2 procesory i kabelek USB ;-)
    >
    > Waldek
    Jaki masz status zamówienia?
    Bo ja tez zamówiłem ale ciągle nie wysłane z jakiegoś powodu, każa sie
    skontaktowac z lokalnym sprzedwacą.
    Na karcie kredytowej płatność wisi a nic sie nie dzieje.
    Decter

  • 27. Data: 2010-06-30 07:31:01
    Od: "AS" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Decter" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > skontaktowac z lokalnym sprzedwacą.
    > Na karcie kredytowej płatność wisi a nic sie nie dzieje.

    Mam podobnie. Według strony:
    http://processors.wiki.ti.com/index.php/MSP430_Launc
    hPad_%28MSP-EXP430G2%29?DCMP=launchpad&HQS=Other+OT+
    launchpadwiki
    zestawy będą dostępne dopiero początkiem sierpnia. Na razie chyba wszyscy
    mają status "zamówienie zaległe".

  • 28. Data: 2010-06-30 07:45:49
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 30.06.2010 09:31, schrieb AS:
> [...]
    launchpadwiki
    > zestawy będą dostępne dopiero początkiem sierpnia. Na razie chyba wszyscy

    na liście dyskusyjnej MSP są podobne informacje. Niektórzy dostali info,
    że jedno zamówienie zostanie zrealizowane "za niedługo", a pozostałe są
    jako zaległe. Inni, którzy zamówili "zegarki" (Chronos) w grudniu ub.
    roku dalej czekają na realizację. Możliwe, że podostajemy te zamówienia
    na długie zimowe wieczory ;-)

    Waldek

  • 29. Data: 2010-06-30 12:56:29
    Od: "Decter" <d...@o...pl>

> [...]
    > jako zaległe. Inni, którzy zamówili "zegarki" (Chronos) w grudniu ub. roku
    > dalej czekają na realizację. Możliwe, że podostajemy te zamówienia na

    widocznie zamówili kity od spółki dwóch Chińczyków.
    Jeden kończy partię gumofilców dla powodzian
    a drugi uruchamia produkcję leków na wzdęcia (teraz na tope)

  • 30. Data: 2010-07-01 20:22:55
    Od: ColdFire <r...@n...gov>

    Decter pisze:

    > widocznie zamówili kity od spółki dwóch Chińczyków.
    > Jeden kończy partię gumofilców dla powodzian
    > a drugi uruchamia produkcję leków na wzdęcia (teraz na tope)

    Kumpel dostał informację że nie wysyłają do Polski i żeby się
    skontaktować z lokalnym dystrybutorem :(