  • 11. Data: 2010-06-24 07:24:22
    Temat: Re: TI zrobiło promocję
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W dniu 2010-06-24 08:44, Zbych pisze:

    > http://www.ti-estore.com/Merchant2/merchant.mvc?Scre
    en=PROD&Product_Code=MSP-EXP430G2

    Dziękuję.

    --
    Yakhub

  • 12. Data: 2010-06-24 08:13:29
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 23.06.2010 18:47, schrieb ColdFire:
    > http://hackaday.com/2010/06/22/ti-makes-a-big-bid-fo
    r-the-hobby-market/
    > Co o tym sądzicie?

    Przyszła informacja, że przesyłka będzie opóźniona. Mogę zadzwonić na
    bezpłatny 00800-ASKTEXAS kiedy przyjdzie. Ale mi się na razie nie
    spieszy i jak przyjdzie po wakacjach to też dobrze. Do wakacji i tak się
    tym nie będę mógł bawić.

    Waldek

  • 13. Data: 2010-06-24 10:10:56
    Od: ColdFire <r...@n...gov>

    Konop pisze:
    r-the-hobby-market/

    > W sumie - bajka :) Opłaca się to kupić dla zabawy ;). Pytanie tylko -
    > gdzie i jak to kupić w PL? Żeby koszty wysyłki mnie nie zabiły ;)... i
    > żeby jakiegoś chorego cła nie doliczyli... Ma ktoś jakiś pomysł? :D...

    Z tego co wiem, przesyłka jest za darmo, nawet do PL :)
    Wczoraj kumpel zamówił te płytki (w ogóle okazało się, że estore nie
    pozwala wziąć więcej niż 3 sztuki na głowę ;)).
    Co do opóźnień w wysyłce - jak zaraz po premierze tej płytki padł im
    sklep internetowy na parenaście godzin, to znaczy, że zainteresowanie
    musiało być duże :D

  • 14. Data: 2010-06-24 10:37:49
    Od: Konop <k...@g...pl>

> [...]
    > Co do opóźnień w wysyłce - jak zaraz po premierze tej płytki padł im
    > sklep internetowy na parenaście godzin, to znaczy, że zainteresowanie

    Nie wiem, coś tam naklikałem i było w koszyku chyba 40euro za wysyłkę
    ;)... o ile dobrze zrozumiałem ;>... dlatego się wycofałem i zapytałem
    ;D. Może w ogóle do złego sklepu wszedłem, nie wiem ;D... A drga sprawa
    - to cło... chciałem to zamówić prywatnie, a nie mam żadnego
    doświadczenia w kwestii sprowadzania czegoś zza granicy UE...

    Konop

  • 15. Data: 2010-06-24 10:50:57
    Od: Konop <k...@g...pl>

> [...]
    > Co do opóźnień w wysyłce - jak zaraz po premierze tej płytki padł im
    > sklep internetowy na parenaście godzin, to znaczy, że zainteresowanie

    Rozumiem, że pod tym adresem, tak?
    http://www.ti-estore.com/Merchant2/merchant.mvc?Scre
    en=PROD&Product_Code=MSP-EXP430G2
    I zapłacę tyle, ile mi wyliczą, tak? :D... A co z cłem, VATem itp? Tzn.
    VATu się tak nie obawiam, to jest parę zł, ale gorzej z cłem.... Bo tam
    są jakieś koszty obsługi i w ogóle...

    Ogólnie chciałem to ściągnąć prywatnie, ale widzę, że w tym sklepie
    TRZEBA podać nazwę firmy. OK, brat ma działalność, to to zamówi ;P...
    ale nie chcę mu zrobić problemów, że go potem Ci od cła zaczną ścigać
    czy coś, dlatego pytam jak to wygląda ;)... rozumiem, że sprowadzane
    będzie z US??

    Konop

  • 16. Data: 2010-06-24 11:03:00
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W dniu 2010-06-24 12:50, Konop pisze:

> [...]
    >
    > I zapłacę tyle, ile mi wyliczą, tak? :D... A co z cłem, VATem itp? Tzn.
    > VATu się tak nie obawiam, to jest parę zł, ale gorzej z cłem.... Bo tam

    Zamawiałem już kilkanaście razy różne rzeczy z USA i z HK (przeważnie o
    wartości kilku-kilkunastu USD) i jeszcze nigdy nikt nie kazał mi nic
    płacić.

    Raz tylko, w przypadku przesyłki z HK dostałem list z Urzędu Celnego z
    prośbą, aby im przesłać mailem (!) rachunek lub potwierdzenie płatności
    za towar. Przesłałem im fragment wyciągu z KK i kopię maila
    potwierdzającego zamówienie - po kilku dniach dotarła do mnie paczka.

    Ponoć, w razie problemów z cłem, zawsze możesz po prostu odmówić
    przyjęcia przesyłki, ale nie wiem, jak to w praktyce wygląda, nigdy nie
    musiałem testować.

    --
    Yakhub

  • 17. Data: 2010-06-24 11:05:49
    Od: Mirek <p...@d...zind.ikem.pwr.wroc.pl>

    On czw, 24 cze 2010 08:48:32 in article
    Zbych wrote:

    > A chociaż próbowałeś? http://mspgcc.sourceforge.net/

    I mspgcc4 ;)

  • 18. Data: 2010-06-24 11:09:37
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 24/06/2010 07:48, Zbych wrote:

    > A chociaż próbowałeś? http://mspgcc.sourceforge.net/

    Probowalem (musialem zle guglownice zapytac).
    Dzieki.

    --
    Jerry1111

  • 19. Data: 2010-06-24 11:15:13
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    Konop pisze:

    > I zapłacę tyle, ile mi wyliczą, tak? :D... A co z cłem, VATem itp? Tzn.
    > VATu się tak nie obawiam, to jest parę zł, ale gorzej z cłem.... Bo tam
    > są jakieś koszty obsługi i w ogóle...

    Cło się płaci jeśli wartość towaru przekracza określoną kwotę. Przy 5$
    nikt nie będzie sobie tym głowy zawracał.

  • 20. Data: 2010-06-24 11:30:54
    Od: Butek <e...@i...invalid>

    W dniu 10-06-24 10:13, Waldemar Krzok pisze:

> [...]
    > bezpłatny 00800-ASKTEXAS kiedy przyjdzie. Ale mi się na razie nie
    > spieszy i jak przyjdzie po wakacjach to też dobrze. Do wakacji i tak się

    Moglbys sprawdzic czy "Order Status" znajduje Twoje zamowienie po
    numerze? Ciagle mam w wyniku "Unable to find order" i sie zastanawiam
    czy to "wywalony" sklep, czy gdzies im zamowienie zgubilo sie po drodze ;)

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate