eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaTELEKOMUNA - Szajka AkcyjnaRe: TELEKOMUNA - Szajka Akcyjna
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!flame.konsol.eu!news
    From: Konrad Bechler <u...@...sygnatury>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: TELEKOMUNA - Szajka Akcyjna
    Date: Thu, 09 Dec 2010 10:29:28 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 52
    Message-ID: <m...@f...konsol.eu>
    References: <4cff8f33$0$27035$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d000ddc$0$22803$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 94.75.112.125
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1291887003 8963 94.75.112.125 (9 Dec 2010 09:30:03 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 9 Dec 2010 09:30:03 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
    Lightning/0.9 Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.0
    In-Reply-To: <4d000ddc$0$22803$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:232885
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    > Ja załatwiałem podpisanie nowej umowy na IDSL od maja do sierpnia.
    > Dopiero w grudniu dostanę fakturę z nominalną kwotą. Od sierpnia
    > rozliczane były nadpłaty za miesiące gdzie liczyli po lichwiarskiej
    > stawce na czas nieokreślony.

    Mi podpisanie nowej umowy (sprinter) i migracja 2000 -> 4000 zajęło
    prawie 3 miesiące. Dwa razy byłem w telepunkcie, kilka razy rozmawiałem
    z blue-party-line, kilka razy TP sama do mnie dzwoniła, a w międzyczasie
    złożyłem 4 różne reklamacje.
    Co ciekawe, sprawdzanie możliwości technicznych trwało 5 tygodni.
    Technik wyszedł i nie wrócił. Raz nawet zadzwoniłem i poprosiłem, żeby
    zaczęli go szukać, bo zima się zbliżała, a biedak może gdzieś zaległ w
    studzience i wydostać się nie może. Operator partyline obiecał interwencję.

    Z miłych aspektów:
    a/ Jeden z moich rozmówców na 19330 przejął się sprawą, i obiecał
    oddzwonić, jak tylko czegoś się dowie. I faktycznie zadzwonił po kilku
    godzinach. I zadziałał. Następnego dnia dostałem telefon z telepunktu,
    że moja umowa się znalazła (zaraz, zaraz, tak właściwie to ona nigdy nie
    zginęła, tylko się "procesowała") i mogę od razu przyjść i podpisać.
    Delikatnie też zasugerował, że właściwie to mógłbym złożyć reklamację na
    pracownika telepunktu, który dał d.... tego, zawalił sprawę.
    Skrupulatnie przyjąłem propozycję i od razu poczyniłem odpowiednie
    kroki, w czym mój rozmówca chętnie pomógł.
    b/ Moje reklamacje zostały uwzględnione i dostałe korektę wystawionych
    FV. Poprawnie wyliczoną i kompletną.
    c/ Dostałem odpowiedź na piśmie na złożoną reklamację, że faktycznie,
    nie było tak, jak powinno być i TP poczuwa się do winy. Powinienem to
    chyba w ramkę...

    Efekt jest taki, że "nowego" DSLa mam i na pewien czas mam zamiar być
    jego szczęśliwym posiadaczem.


    Z drugiej strony, zamawiałem ostatnio dwa nowe DSLe z liniami
    podkładowymi (Warszawa i Wrocław). Średni czas realizacji wyszedł na
    poziomie 4 dni roboczych.


    Reasumując: Wydaje mi się, że w TP się faktycznie stopniowo poprawia.
    Tylko niektóre piony tkwią wciąż w epoce PRL-like i właśnie przez nie
    jest "ogólny" problem w załatwieniu czegokolwiek.




    --
    Konrad Bechler
    konrad (at) konsol (dot) eu
    http://konrad.bechler.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: