eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaTELEKOMUNA - Szajka AkcyjnaRe: TELEKOMUNA - Szajka Akcyjna
  • Data: 2010-12-09 09:29:28
    Temat: Re: TELEKOMUNA - Szajka Akcyjna
    Od: Konrad Bechler <u...@...sygnatury> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    > Ja załatwiałem podpisanie nowej umowy na IDSL od maja do sierpnia.
    > Dopiero w grudniu dostanę fakturę z nominalną kwotą. Od sierpnia
    > rozliczane były nadpłaty za miesiące gdzie liczyli po lichwiarskiej
    > stawce na czas nieokreślony.

    Mi podpisanie nowej umowy (sprinter) i migracja 2000 -> 4000 zajęło
    prawie 3 miesiące. Dwa razy byłem w telepunkcie, kilka razy rozmawiałem
    z blue-party-line, kilka razy TP sama do mnie dzwoniła, a w międzyczasie
    złożyłem 4 różne reklamacje.
    Co ciekawe, sprawdzanie możliwości technicznych trwało 5 tygodni.
    Technik wyszedł i nie wrócił. Raz nawet zadzwoniłem i poprosiłem, żeby
    zaczęli go szukać, bo zima się zbliżała, a biedak może gdzieś zaległ w
    studzience i wydostać się nie może. Operator partyline obiecał interwencję.

    Z miłych aspektów:
    a/ Jeden z moich rozmówców na 19330 przejął się sprawą, i obiecał
    oddzwonić, jak tylko czegoś się dowie. I faktycznie zadzwonił po kilku
    godzinach. I zadziałał. Następnego dnia dostałem telefon z telepunktu,
    że moja umowa się znalazła (zaraz, zaraz, tak właściwie to ona nigdy nie
    zginęła, tylko się "procesowała") i mogę od razu przyjść i podpisać.
    Delikatnie też zasugerował, że właściwie to mógłbym złożyć reklamację na
    pracownika telepunktu, który dał d.... tego, zawalił sprawę.
    Skrupulatnie przyjąłem propozycję i od razu poczyniłem odpowiednie
    kroki, w czym mój rozmówca chętnie pomógł.
    b/ Moje reklamacje zostały uwzględnione i dostałe korektę wystawionych
    FV. Poprawnie wyliczoną i kompletną.
    c/ Dostałem odpowiedź na piśmie na złożoną reklamację, że faktycznie,
    nie było tak, jak powinno być i TP poczuwa się do winy. Powinienem to
    chyba w ramkę...

    Efekt jest taki, że "nowego" DSLa mam i na pewien czas mam zamiar być
    jego szczęśliwym posiadaczem.


    Z drugiej strony, zamawiałem ostatnio dwa nowe DSLe z liniami
    podkładowymi (Warszawa i Wrocław). Średni czas realizacji wyszedł na
    poziomie 4 dni roboczych.


    Reasumując: Wydaje mi się, że w TP się faktycznie stopniowo poprawia.
    Tylko niektóre piony tkwią wciąż w epoce PRL-like i właśnie przez nie
    jest "ogólny" problem w załatwieniu czegokolwiek.




    --
    Konrad Bechler
    konrad (at) konsol (dot) eu
    http://konrad.bechler.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: