  • 21. Data: 2009-12-07 13:09:28
    Temat: Re: [TECH] Wibracje przodu...
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka

    *** "Sybi"
    Ale oczywiscie dowiemy sie co bylo przyczyna tych tajemniczych wibracji w
    Jacka dryndzie?;)

    Oczywiscie ze sie dowiecie :)
    Jak narazie sklaniam sie ku lozysku glowki - nie bylo zabardzo jak
    sprawdzic - polatalim nieco w sobote ale pierwsze platki sniegu gdzies pod
    Wyszkowem lekko nas zniechecily :)
    No i juz zimnawo sie robi...Bedzie chwila zawioze do Michala i niech sie on
    martwi :)

    T.

  • 22. Data: 2009-12-07 13:32:30
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Tytus z fabryki" <v...@o...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > *** "Sybi"
    > Ale oczywiscie dowiemy sie co bylo przyczyna tych tajemniczych wibracji w

    Uff, dopsz bo myslalem ze u Zapka trzeba Cie bedzie lapac ;)

    PeeS Dzieki za pamiec i zaproszenie 'na polatanie' lecz nie ma jak :(

    weFAQ&v=qvj

  • 23. Data: 2009-12-07 19:31:09
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisal w wiadomosci