  • Data: 2009-12-01 12:16:11
    Temat: Re: [TECH] Wibracje przodu...
    Od: "Kefir" <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Elou!
    "Tytus z fabryki" <v...@o...pl> wrote in message
    news:hf04l0$oe1$1@inews.gazeta.pl...
    > Czesc
    >
    > Droga przyjaciółko, od jakiegos czasu zaczal wibrowac mi przod podczas
    > hamowania - i to chyba sie poglebia...przy hamowniu z duzych predkosci z
    > poczatku lekko ale przy przechodzeniu przez ok 60 km wszystko z przodu sie
    > trzesie na maxa...
    > Czy to moze byc opona??? - w czasie jazdy nic sie nie dzieje. Rowniez sila
    > hamowania ma wplyw na wielkosc wibracji...Czy mierzyc tarcze??? - ale nie
    > ma zadnej pulsacji na klamce.
    > Co Wy na to???

    Tak po fusach dosc trudno, u mnie pomogla wymiana tarcz hmulcowych, znaczy,
    demontaz zyletek i montaz tarcz ;) Wczesniej oczywiscie kupic dobre klocki -
    OEM lub z gornej polki (nie EBC czy inne badziewia, bardziej np
    Carbon-Lorraine - Autokomplex) by wymienic caly komplet.
    Wczesniej mozna pokusic o test polegajacy na umyciu tarcz przyzwoitym
    preparatem sluzacym do tego celu (bez owijania w bawelne polecam np dostepne
    u Demczuka Valvoline gdyz te ze sklepow to czesto nitro niszczace kazda
    napotkana gumke czy lakier, lub profesjonalne - Wurth) i sprawdzenie z
    nowymi klockami.
    Baw sie dobrze i napisz od jeszcze od kiedy zaczales hamowac - zawsze
    widzialem wylacznie jak odwijasz ;)

    weFAQ&v=qvj