eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle[TECH] Pytanie dotyczące Bandita 600N 99' ciężko odpala i przerywa. › Re: [TECH] Pytanie dotyczące Bandita 600N 99' ciężko odpala i przerywa.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Michaczu <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: [TECH] Pytanie dotyczące Bandita 600N 99' ciężko odpala i przerywa.
    Date: Wed, 25 Mar 2009 09:27:16 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 54
    Message-ID: <gqcpt4$ksm$1@news3.onet>
    References: <gqba86$8d1$1@news3.onet> <t...@4...com>
    <2...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: 87-205-60-128.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news3.onet 1237969636 21398 87.205.60.128 (25 Mar 2009 08:27:16 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 25 Mar 2009 08:27:16 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.14 (Windows/20080421)
    In-Reply-To: <2...@4...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:591000
    [ ukryj nagłówki ]

    Teoretycznie akcja wyglądała następująco:

    Pojechaliśmy kupić moto... wszystko było ok,nikt nie zauważył jakoby cos
    takiego sie działo...
    Przyjechaliśmy z nimdo chaci.. byla jazda próbna...ponownie brak objawów..
    Później zmiana filtra powietrza,oleju i klocków (chociaż to chyba nie ma
    za duzo wspolnego z silnikiem:-p) później odpalenie i zaczęło się robić
    dziwnie... delikatnie zaczął przepierdywać około 4-6Krpm...
    później byłocoraz gorzej.. włącznie z tym że nie chciał odpalić...
    trzeba było wyjąć świece.. wyczyścić i dopiero zagadał...
    później chodził w miare równo... jak sie nagrzał wchodził normalnie na
    obroty itd itp... pojechałem sie przejechać i powoli sytuacja sie
    pogarszała aż wróciła do normalności (przerywania) przejażdżka trwała
    jakies 5 kilometrów.

    Z tą srubką od mieszanki to na prawde jakas dziwna akcja... serwisówka
    też z tego co pamietam podaje mniej niz 2 obroty a w obu bandziorkach
    jak byk mamy 3 i 1/4 ... czegos tu nie kumam... moze w ramach testu
    skece mu to troche? Chociaż sugestia ze to nie ma nic do rzeczy przy
    omawianych obrotach tez daje do myslenia

    Moze byc tak zeby wymiana filtra zaowocowala rozlegulowaniem sinlika i
    jest zly sklad mieszanki? teoretycznie wpada wiecej powietrza.. no ale
    zeby az taka roznica? niestety starego filtra juz nie mam:-(

    O zawory sie pytalem bo sami regulowalismy, ale nie pamietam czy to bylo
    przed czy po tym jak zaczely sie te jaja z obrotami.. no ale luzy wedlug
    serwisówki na zimnym piecu, sprawdzane po kilka razy dla pewnosci, co
    tam moglismy spartolic?

    Aha... moto ma wydech leovince przelot.. ale wczesniej tez go mial.. nie
    zakladalismy go sami, on juz tam byl.. ale jak sie odkreci to dymi
    troche, aczkolwiek mam wrazenie ze bardziej niz powinien

    Help...:-p


    Eskimos pisze:
    > On Wed, 25 Mar 2009 00:37:55 +0100, Eskimos <e...@R...pl>
    > wrote:
    >
    >
    >> nowe świece, wyczysc gazniki, ew. sprawdz zawory. W takiej kolejności.
    >> A synchro dopiero na koncu.
    >
    > Zeby byla jasnosc - zawory nie pasuja do objawow i to nie to. Chodzilo
    > mi o to, ze synchro robi sie na samym końcu, jak wszystko inne jest
    > OK.
    >
    > Darz bór,
    > Eskimos
    > FJ1200
    > Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    > Poznań

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: