  • Data: 2012-07-10 01:35:29
    Temat: Re: TDM i ..... eh ;)
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-09 23:19, Joahim pisze:
    > U?ytkownik "kakmar"<k...@g...com> napisa? w wiadomo?ci

    > Zupelnie sie z Toba nie zgodze.
    > Mialem TDM 900 i dwa DL (650 w starej wersji i pozniej litra) i uwazam ze
    > V-Strom bije TDM. Dokladnie jezdzilem w kolejnosci DL650 -> TDM -> DL1000,
    > wiec mialem dobre warunki do porownania. Uwazam ze calej trojki najlepiej
    > prowadzi sie maly V-Strom (lzejszy od litra chyba o ponad 20 kg, co prawda
    > mniejsza moc, ale w pojedynke to na prawde zajebiste moto). Zrobilem tez nim
    > trase do Francji, zapakowany w dwie osoby i do dzisiaj wspominam go z
> [...]

    Czy dobre na pierwsze moto - nie wiem, ja nie mialem jakis wielkich
    problemow.

    Co do porownania dl vs tdm.

    Zobaczcie to:
    http://otomoto.pl/yamaha-tdm-900-perfekcyjna-rok-200
    8-M3245429.html

    Dla mnie jest piekna! Stoprm, taki see....

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl