  • Data: 2012-07-09 01:00:48
    Temat: Re: TDM i ..... eh ;)
    Od: __Maciek <i...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 07 Jul 2012 22:25:57 +0200 Mikolaj Jopczynski
    <m...@g...com> napisał:

    >Suma sumarum - obrocila sie panewka:(

    Moesz Ty (albo ktoś inny) wyjaśnić na czym polega taka awaria? Jak to
    się obróciła? Przecież panewka jest okrągła. Pytam bo się aż tak
    dobrze na silnikach nie znam. Na ile obrócenie panewki
    utrudnia/uniemożliwia pracę silnika?

    >Ch mnie strzelic chcial tego dnia, bo .... nie pojezdze juz w tym roku.
    >Portfel nie wytrzyma :(

    A sam nie możesz wymienić? To by portfel wytrzymał o ile udałoby się
    dokupić tę panewkę albo cały korbowód. Czy są jakieś przeszkody o
    których nie wiem? Da się to zrobić samemu?