-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: kocyk <k...@Z...pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: TDM 850 vs B12 S
Date: Mon, 10 Aug 2009 11:18:12 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 29
Message-ID: <h5ookh$1m7$1@news.onet.pl>
References: <h597r5$74i$1@inews.gazeta.pl> <h5982e$8dc$1@inews.gazeta.pl>
<h5elvh$qpl$1@news.onet.pl>
<d...@r...googlegroups.com>
<h5gti7$ob6$1@news.onet.pl> <h5l3e6$2pq$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 77-253-58-190.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1249895889 1735 77.253.58.190 (10 Aug 2009 09:18:09 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 10 Aug 2009 09:18:09 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.17 (Windows/20080914)
In-Reply-To: <h5l3e6$2pq$1@inews.gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:607056
[ ukryj nagłówki ]Wojciech G. wrote:
> Użytkownik "kocyk" napisał:
>> Tu sie zgodze po raz pierwszy, wtryskowy motocykl wymaga polsprzegla w
>> korku.
>
> No nie wiem. Chyba nie każdy. Mój nie wymaga.
Usiluje sobie przypomniec, czy turlalem sie kiedys bokserem w korku, ale
nie jestem pewny. Rzedowka niemiecka nie jezdzilem wogole, ale mam
niedlugo zamiar, wiec sie przekonam. I wiesz co? chcialbym, zebys mial
racje.
>> A powiedz mi co daja osiagi w turystyce? Bo ja nie wiem.
>
> No to postaram się podpowiedzieć, skoro nie wiesz. Po to, żeby na ten
> przykład jadąc w trasie sprawnie przyspieszać bez redukowania po
> zwolnieniu w sytuacji, gdy wcześniej przyheblowałeś o połowę ze względu
> na wyprzedzające się tiry.
Ja nie mowilem o jezdzeniu z wawy do gdanska, tylko o turystyce. A swoja
opinie oparlem o kilkadziesiat tys km wykonane na mniej niz stukonnych
dryndach, i na kilkudziesieciu tys km na grubo ponad stukonnych, w obu
przypadkach w dwie osoby i z bagazem. I moj werdykt jest taki, ze
praktyczniejsze w dalekiej, zaznaczam dalekiej, turystyce jest jakies
80-90 koni polaczone z nieduza masa wlasna dryndy. Mocne sprzety sa
potrzebne na polske (acz i tu ostatnio zaczynam sie zastanawiac) plus ew
zeby skoczyc se do monachium czy amsterdamu, inaczej nie sa
wykorzystywane w 50%.
K.14.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
- Re: Kluby MC, barwy i ustalenia - pare wyjasnien (bardzo dlugie) -- total offtopic
- Covid Covidem, ale co z Różańskowiskiem?
Najnowsze wątki
- 2024-07-18 Plaj blokuje usuwanie swoich kontaktów. A to SZMATY
- 2024-07-19 Re: Zgody...
- 2024-07-19 Octavia 2011r vs Audi A3 2007r
- 2024-07-18 ANNA BRYŁKA - RZĄD MANIPULUJE INFORMACJAMI O PODATKACH OD AUT SPALINOWYCH
- 2024-07-19 Co z Fideltronikiem?
- 2024-07-18 Zamiana aku żelowych w UPS na LiFePo4
- 2024-07-19 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-07-19 Kraków => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-07-19 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-07-19 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-19 Poznań => UX/UI Designer <=
- 2024-07-19 Łódź => Senior PHP Developer <=
- 2024-07-19 Ryga => Junior NOC Engineer <=
- 2024-07-19 Ulm => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-07-19 Warszawa => International freight forwarder <=