eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleTDM 850 vs B12 S › Re: TDM 850 vs B12 S
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: kocyk <k...@Z...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: TDM 850 vs B12 S
    Date: Mon, 10 Aug 2009 11:18:12 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 29
    Message-ID: <h5ookh$1m7$1@news.onet.pl>
    References: <h597r5$74i$1@inews.gazeta.pl> <h5982e$8dc$1@inews.gazeta.pl>
    <h5elvh$qpl$1@news.onet.pl>
    <d...@r...googlegroups.com>
    <h5gti7$ob6$1@news.onet.pl> <h5l3e6$2pq$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-253-58-190.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1249895889 1735 77.253.58.190 (10 Aug 2009 09:18:09 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 10 Aug 2009 09:18:09 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.17 (Windows/20080914)
    In-Reply-To: <h5l3e6$2pq$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:607056
    [ ukryj nagłówki ]

    Wojciech G. wrote:
    > Użytkownik "kocyk" napisał:
    >> Tu sie zgodze po raz pierwszy, wtryskowy motocykl wymaga polsprzegla w
    >> korku.
    >
    > No nie wiem. Chyba nie każdy. Mój nie wymaga.

    Usiluje sobie przypomniec, czy turlalem sie kiedys bokserem w korku, ale
    nie jestem pewny. Rzedowka niemiecka nie jezdzilem wogole, ale mam
    niedlugo zamiar, wiec sie przekonam. I wiesz co? chcialbym, zebys mial
    racje.

    >> A powiedz mi co daja osiagi w turystyce? Bo ja nie wiem.
    >
    > No to postaram się podpowiedzieć, skoro nie wiesz. Po to, żeby na ten
    > przykład jadąc w trasie sprawnie przyspieszać bez redukowania po
    > zwolnieniu w sytuacji, gdy wcześniej przyheblowałeś o połowę ze względu
    > na wyprzedzające się tiry.

    Ja nie mowilem o jezdzeniu z wawy do gdanska, tylko o turystyce. A swoja
    opinie oparlem o kilkadziesiat tys km wykonane na mniej niz stukonnych
    dryndach, i na kilkudziesieciu tys km na grubo ponad stukonnych, w obu
    przypadkach w dwie osoby i z bagazem. I moj werdykt jest taki, ze
    praktyczniejsze w dalekiej, zaznaczam dalekiej, turystyce jest jakies
    80-90 koni polaczone z nieduza masa wlasna dryndy. Mocne sprzety sa
    potrzebne na polske (acz i tu ostatnio zaczynam sie zastanawiac) plus ew
    zeby skoczyc se do monachium czy amsterdamu, inaczej nie sa
    wykorzystywane w 50%.
    K.14.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: