  • 11. Data: 2011-01-15 12:40:49
    Temat: Re: TAK TAK podwójne doładowanie od 12 stycznia do 11 lutego 2011r.
    Od: "josefff" <j...@s...pl>

    news:d291j6pblnom5c3p323qj3pm9fon9434a1@4ax.com...

    > W banku nie zarobisz 50% przez pol roku :-P

    "Zarobisz" 50% zeby potem stracic na 3x drozsze rozmowy ;)
    Ale widac marketing w Erze maja dobry...

    josefff

  • 12. Data: 2011-01-15 13:24:38
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 15 Jan 2011 13:40:49 +0100, josefff wrote:

    >"Zarobisz" 50% zeby potem stracic na 3x drozsze rozmowy ;)
    >Ale widac marketing w Erze maja dobry...

    Maja, maja - zyski rosna :-)

    Ale z tymi cenami to roznie bywa - mozesz miec taryfe hot, mozesz miec
    (nie)szczesliwa z pakietami - zalezy gdzie tam kto dzwoni.

    J.

  • 13. Data: 2011-01-15 13:25:08
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    W dniu 2011-01-14 01:49, magik pisze:

    > Ze co prosze?
    > 30 gr w sieci i na stacjonarki to jest jakas zajebista oferta?

    Bardzo proszę, doczytaj może warunki tej oferty zanim zaczniesz
    komentować, dobrze? Bo robisz tylko szum informacyjny.

    Uprzedzając wątpliwości: wiem, że tam nie jest 30gr do _wszystkich_. Ale
    "w sieci i na stacjonarki" też nie.

    --
    Jacek Midura