  • Data: 2009-03-27 16:10:05
    Temat: Re: TAK TAK Fon - nowa oferta
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jeremiasz pisze:

    > To kolega niech sie zastanowi - piszemy konkretnie o biznesie pt. Era, która
    > co roku publikuje dane finansowe i wszyscy wiedz? ilo cyfrowe ma zyski.
    > Wiec wysuwanie argumentów, ?e mam sobie otworzyae swoj biznes i porównac...to
    > dopiero jest piernik;-)

    Eeee tam. Przypominam, ze dzialanie na szkode spolki (a taka
    niewatpliwie jest sprzedaz ponizej kosztow zakupu) jest poki co karalne.

    Wiec wszyscy z pomyslami, ze era zawyza ceny, niech sami otwieraja
    biznes i zgarna dla siebie ten kawalek tortu, ktory ich zdaniem
    zagarnela era.

    Pole do popisu jest. Klienci (jak to wiac na grupie) sie znajda.
    Nic, tylko zaczynac.

    --
    Pete