  • Data: 2014-04-07 10:32:53
    Temat: Re: TABLETY = BUBLE ???
    Od: Franc <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 4 Apr 2014 23:36:30 +0200, tixe napisał(a):

    > Pentagram to dobra marka? nie wiedziałem, dla mnie to synonim barachła.
    > Tak jakbyś porównywał komfort Dacii Logan z Renault Captur
    Marka jak każda inna "budżetowa". Zobacz, że dla Twojego porównania jednym
    i drugim autem dojedziesz do celu - jak zatankujesz.

    W przypadku Pentagrama to tak nie działa. Nalejesz do pełna, ale daleko nie
    zajedziesz. Jasne, to sprzęt z dolnej półki, ma kiepskie bebechy, wielkość
    pamięci to śmiech na sali, ale niech podziała od 100% naładowania te 2-3
    godziny w rękach użytkownika.
    To IMHO jego podstawowa funckja - ale to nie działa.

    --
    Franc