  • 11. Data: 2013-07-26 22:46:32
    Temat: Re: T-mobile - sprawdzanie ile zostało mb
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Gzyms <g...@w...pl> wrote:

    > Nie można tak sprawdzić bo nie ma takiej zakładki. Wczoraj otrzymałem
    > maila z BOA. W ABO sie moze da, ale na karte nie.

    Oczywiście że można - biling pokazuje, ile danych zużyłeś. Trzeba tylko
    właściwie daty ustawić.

    > Oto mail:
    >
    > "
    > Witam,
    >
    > sprawdzenie ilości MB pozostałych do wykorzystania jest możliwe wyłącznie
    > za pośrednictwem naszego biura."

    Nie pierwszy raz się zdarza, że operator nie zna swojej własnej oferty :-P

  • 12. Data: 2013-07-26 23:19:00
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-07-26 22:01, J.F. pisze:

    > Nie rozsiewaj plotek. Tego juz sie nie wysyla w demobilu bezplatnie,
    > tylko za 4gr.
    >
    > A do danych chyba nie ma kodu ..

    W Play-u są chyba na wszystko kody (bezpłatne), ale nie korzystam, bo
    zaglądam na play24.
    Poza tym są liczniki danych w telefonie i zawsze można sprawdzić ile
    danych się wykorzystało. Można też wyzerować i licznik biegnie od nowa.

    --
    animka

  • 13. Data: 2013-07-27 04:36:12
    Od: "Jacek S." <o...@n...cy>

    W dniu 2013-07-26 23:19, animka pisze:

> [...]
    > Poza tym są liczniki danych w telefonie i zawsze można sprawdzić ile
    > danych się wykorzystało. Można też wyzerować i licznik biegnie od nowa.

    Zajebiście animka masz w tym Playu... Ale tu jest mowa o T-Mobile -
    zauważyłaś? Brak słów...

    --
    Jacek S.

  • 14. Data: 2013-07-28 00:16:10
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    --
    animka

  • 15. Data: 2013-07-28 00:17:25
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    > Zajebiście animka masz w tym Playu... Ale tu jest mowa o T-Mobile -
    > zauważyłaś? Brak słów...

    A co ma T-Mobile do poleceń, które są w telefonie?

    --
    animka

  • 16. Data: 2013-07-28 00:36:02
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    Nie masz w telefonie opcji sprawdzenia licznika danych?
    Co ma z tym wspólnego Play, czy T-mobile?

    --
    animka

  • 17. Data: 2013-07-28 02:01:16
    Od: "Jacek S." <o...@n...cy>

    W dniu 2013-07-28 00:36, animka pisze:

    > Nie masz w telefonie opcji sprawdzenia licznika danych?

    Nie.

    > Co ma z tym wspólnego Play, czy T-mobile?

    No właśnie nie wiem. Może ma, skoro ty w Playu masz, a ja w T-Mobile nie
    mam.
    Z dotychczasowej dyskusji wynika, że w abonamencie ( czy w Play, czy
    T-Mobile, czy gdziekolwiek ) jak najbardziej można to sprawdzić, ale już
    w pre-pajdach nie koniecznie...

    --
    Jacek S.