eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmT-mobile - oszusciRe: T-mobile - oszusci
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: PlaMa <mariush.p{wytnijmnie}@wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: T-mobile - oszusci
    Date: Sun, 10 Jul 2011 13:24:00 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 31
    Message-ID: <ivc24p$da4$1@inews.gazeta.pl>
    References: <iv9p7p$so3$1@news.task.gda.pl> <iv9sfo$2dk$1@inews.gazeta.pl>
    <iva64t$l84$1@news.task.gda.pl> <ivac05$n8k$1@inews.gazeta.pl>
    <ivach6$1mg$1@news.onet.pl> <ivbk0b$2al$2@inews.gazeta.pl>
    <ivboua$f4j$2@inews.gazeta.pl> <ivbtj2$son$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-46-186-63-164.dynamic.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1310297049 13636 46.186.63.164 (10 Jul 2011 11:24:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 10 Jul 2011 11:24:09 +0000 (UTC)
    X-User: sire.plama
    In-Reply-To: <ivbtj2$son$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:5.0) Gecko/20110624
    Thunderbird/5.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1013719
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-07-10 12:06, ToMasz pisze:

    >>> ja myślę ze nie tylko wg Playa. O ile prawo pozwala zwrócić w pewnych
    >>> warunkach towary i zrezygnować z usług, to raczej towary _nieużywane_ i
    >>> usługi "nieużywane".
    >> bzdura, prawo to zostało ustanowione, żeby osoby kupujące online miały
    >> szanse zapoznać się z towarem lub usługą w taki sam sposób jak osoby
    >> kupujące "fizycznie". Z definicji więc towar musi być użyty by się
    >> przekonać czy nam odpowiada.
    > co rozumiesz przez użyty? buty mają być przymierzone tak jak w sklepie,
    > czy mozesz sobie pobiegać i zwrócić? Bo jak jesteś za zwrotami rzeczy
    > wypróbowanych, to ja chce wszystkie artykuły kupować w Twoim sklepie.

    czyli co? Klient według Ciebie ma prawo otworzyć pudełko, spojrzeć na
    buty i nic więcej? Nie wolno mu przymierzyć? A może nie wolno mu zrobić
    kroku? A może wolno mu zrobić krok, ale nie więcej niż 3? A może wolno
    mu zrobić więcej niż 3 ale musi to być w pomieszczeniu a nie na
    zewnątrz? I tak możemy gdybać gdzie leży granica sprawdzenia towaru. Jak
    ktoś może sprawdzić czy towar lub usługa mu odpowiada bez wypróbowania jej?

    Fantom wykonał połączenie i go nie zadowoliła jego jakość. Pewnie
    otarłoby się to o sąd, a tam zgaduj-zgadula co uzna sędzia za
    wypróbowanie usługi.

    Niemniej uważam, że są podstawy prawne by na podstawie ustawy
    "10dniowej" wykonać 1-2 próbne połączenia w celu sprawdzenia jakości
    usługi. Choć klient powinien IMO za nie zapłacić

    > PS a co powiesz na prezerwatywy? czy one mają jakieś inne prawa?

    użyte a nie zużyte

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: