eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmT-mobile komfort maxRe: T-mobile komfort max
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <mdphqd$apo$1@node1.news.atman.pl>
    <20150311151432.15fcabf5@babcia-workstation>
    <mdpku0$e52$1@node2.news.atman.pl>
    <20150311161007.1face623@babcia-workstation>
    <55005d7a$0$2198$65785112@news.neostrada.pl>
    <mdpnpa$h34$1@node2.news.atman.pl>
    <550065ca$0$2177$65785112@news.neostrada.pl>
    <mdq7ji$2hr$1@node2.news.atman.pl> <mdq8kj$44k$2@node1.news.atman.pl>
    <20150312092633.04d6952a@babcia-workstation>
    <5504a925$0$2197$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <5504a925$0$2197$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: T-mobile komfort max
    Date: Mon, 16 Mar 2015 12:36:12 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 24
    Message-ID: <5506c02d$0$2211$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.149.112
    X-Trace: 1426505773 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2211 83.30.149.112:49978
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1068459
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Smok Eustachy" napisał w wiadomości
    W dniu 12.03.2015 o 09:26, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:
    >> No to jak umowa się skończyła to od razu negocjuj nową. Jak nie
    >> dadzą
    >> Ci warunków odpowiadających to od razu wypowiadaj
    >A nie straci numeru?

    Nie powinien.

    > i po upływie
    > kolejnego okresu rozliczeniowego idź z numerem do konkurencji.
    > Najlepiej idź z umową do jakiegoś salonu konkurencji a oni Ci
    > dokładnie powiedzą co zrobić. ;-)
    >
    >Wydaje mnie się, że nie składa wypowiedzenia tylko idzie do innego
    >operatora z tym.

    Mozna i wypowiedziec wczesniej samemu.
    Tylko ... uwaga pozniej. O ile w salonie przenosi sie numer w jeden
    dzien, to przez internet trwa to z tydzien.

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: