  • 1. Data: 2016-02-25 13:45:11
    Temat: Szyna DIN - dwukanałowy zegar/timer
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Czy widział ktoś dwukanałowy zegar programowalny na DIN?
    Taki, który z jednego zegara, najchętniej synchronizowanego przez
    radio/internet, jest w stanie sterować osobno dwoma obwodami?
    Chodzi mi o alternatywę do kupowania i ustawiania dwu zegarów.

  • 2. Data: 2016-02-25 14:30:48
    Temat: Re: Szyna DIN - dwukanałowy zegar/timer
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol napisał:

> [...]
    > radio/internet, jest w stanie sterować osobno dwoma obwodami?
    > Chodzi mi o alternatywę do kupowania i ustawiania dwu zegarów.

    Można zapytać na pl.rec.gry.szachy.

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2016-02-25 14:39:02
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-02-25 o 13:45, Pszemol pisze:
> [...]
    > radio/internet, jest w stanie sterować osobno dwoma obwodami?
    > Chodzi mi o alternatywę do kupowania i ustawiania dwu zegarów.

    google rozdaje bany już? ;)

    http://24volt.pl/produkt/66063/pcz-522,zegar_steruja
    cy_programowalny_pcz-522_fampf_tygodniowy_wlacz_-_wy
    lacz,_dwukanalowy_dwa_niezalezne_kanaly,_oddzielnie_
    programowane_zasilanie_24264v_acdc_prad_obciazenia_2
    xlt16a_pobor_mocy_1,5w_styk_separowany_2x1p_czas_pod
    trzymania_pracy_zegara_6_lat_bateria_litowa_czas_pod
    trzymania_pracy_wyswietlacza_brak_dokladnosc_wskazan
    _zegara_1sek_blad_czasu_1sek24h_dokladnosc_nastawy_c
    zasu_programu_1min_liczba_komorek_pamieci_programu_2
    50_125_par_rozkazow_wlwyl_przylacze_zaciski_srubowe_
    2,5_mm2_wymiary_2_moduly_35mm_montaz_na_szynie_th-35
    _automatyczna_zmiana_czasu.html

    a.

  • 4. Data: 2016-02-25 23:43:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Artur Miller" <n...@n...com> wrote in message

    > google rozdaje bany już? ;)

    Od dawna :-) Najchętniej takie za lenistwo.

    Używałeś osobiście?

  • 5. Data: 2016-02-25 23:44:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Można zapytać na pl.rec.gry.szachy.

    :-)

  • 6. Data: 2016-02-26 06:12:24
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-02-25 o 23:43, Pszemol pisze:
> [...]
    50_125_par_rozkazow_wlwyl_przylacze_zaciski_srubowe_
    2,5_mm2_wymiary_2_moduly_35mm_montaz_na_szynie_th-35

    nie, bo nie było potrzeby.

    a.

  • 7. Data: 2016-02-28 01:06:49
    Od: g...@g...com

    W dniu czwartek, 25 lutego 2016 14:39:04 UTC+1 użytkownik Artur Miller napisał:

    > google rozdaje bany już? ;)
    >
    > http://24volt.pl/produkt/66063/pcz-522,zegar_steruja
    cy_programowalny_pcz-522_fampf_tygodniowy_wlacz_....
    ..

    "Zasilanie: 24÷264V AC/DC" oznacza że bywa różnie w zależności od wersji, czy
    faktycznie pojedzie to na wszystkim jak ruski czołg? ;)

    --
    bajcik

  • 8. Data: 2016-02-28 13:22:41
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-02-28 o 01:06, g...@g...com pisze:

> [...]
    >
    > "Zasilanie: 24÷264V AC/DC" oznacza że bywa różnie w zależności od wersji,

    czy faktycznie pojedzie to na wszystkim jak ruski czołg? ;)

    Pojedzie na wszystkim, w sumie taki zegar bierze bardzo mało energii
    więc na zasilaniu wystarczy mostek i stabilizator na tranzystorze
    wysokonapięciowym.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 9. Data: 2016-02-28 16:45:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "janusz_k" <J...@o...pl> wrote in message
> [...]
    >>
    > Pojedzie na wszystkim, w sumie taki zegar bierze bardzo mało energii więc
    > na zasilaniu wystarczy mostek i stabilizator na tranzystorze

    Sam zegar faktycznie bierze niewiele prądu... Tak jak kontroler PLC :-)
    Ale co z elementem wykonawczym? Cewka przekaźnika? Obwód triaka?

    Ale według instrukcji producenta, faktycznie zasilanie jest uniwersalne:
    http://www.fif.com.pl/pub/File/download/INSTRUKCJE%2
    0[manuals]/PL/013%20zegary/PCZ-522%20instrukcja.pdf

  • 10. Data: 2016-03-02 20:27:33
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-02-28 o 16:45, Pszemol pisze:
> [...]
    >
    > Sam zegar faktycznie bierze niewiele prądu... Tak jak kontroler PLC :-)
    > Ale co z elementem wykonawczym? Cewka przekaźnika? Obwód triaka?
    liniowy może "zbijać" do napięcia strawnego dla przetwornicy step down
    na np 5V, czyli 30-40V, powiedzmy 5mA wtedy ona obniżając napięcie
    podniesie prąd na tyle aby wysterować przekaznik, przy 24V stab liniowy
    da 1-1.5V spadu z czym przetwornica sobie bez trudu poradzi, poza tym są
    łatwo dostepne przekazniki o obnizonej mocy, wtedy straty mocy jeszcze
    spadają, a triak można wyzwolić z kondesatora, jest jeszcze prościej.
    Dość sporo spotykam sprzętu na uniwersalne nap pracy, ale najczęściej
    jest dodatkowy układ przełączający, tutaj przy tak małych mocach jest
    zbędny.

    --
    Pozdr

    Janusz_K