  • 11. Data: 2010-06-03 11:45:45
    Temat: Re: Szykujmy sie na 30 km/h
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-03 11:08, btn wrote:

    > Koncerny paliwowe już zacierają brudne od ropy rączki :)

    ;)

  • 12. Data: 2010-06-03 13:13:15
    Od: to <t...@a...xyz>

    Krzysztof 45 wrote:

    > We wrocku średnia wychodzi mi 27km/h (a troche km robię dziennie) Mało
    > mam okazji wrzucić czwórkę.

    A średnią o chwilowej odróżniasz czy to zbyt trudne? Swoją drogą masz
    niższą średnią niż ja miewałem gdy w liceum jeździłem po mieście rowerem,
    gratuluje.

  • 13. Data: 2010-06-03 13:36:20
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
    > A średnią o chwilowej odróżniasz czy to zbyt trudne?
    Średnia o chwilowej. Trudne.
    > Swoją drogą masz
    > niższą średnią niż ja miewałem gdy w liceum jeździłem po mieście rowerem,
    > gratuluje.
    Średnia w ruchu miejskim rowerem większa od 27km/h. Te kity to mamusi
    wciskaj, a nie rowerzyście.
    Chyba że doginałeś z Leśnicy do rynku i z powrotem LOL
    --
    Krzysiek

  • 14. Data: 2010-06-03 14:24:12
    Od: Ludvigus <e...@...sygnaturce>

    Dnia Thu, 03 Jun 2010 10:38:00 +0200, Olek napisał(a):

    > tak już to widzę jak my jedziemy te 30... w ogóle głupia prędkość - ani
    > optymalna dla 2jki ani 3jki :)

    A łeee... te 30km/h to 1000rpm na II biegu.... :/

    Pozdr.,

    --
    |____ UDVIGUS greetz you! me_gg: 783307 me_mail: ludvigus AT op DOT pl

  • 15. Data: 2010-06-03 14:39:34
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-03 14:24, Ludvigus wrote:

    > A łeee... te 30km/h to 1000rpm na II biegu.... :/
    >
    > Pozdr.,

    hehe zależy w jakim aucie :) a z ciekawości sprawdze ile mam na 2jce
    RPM'ów przy 30km/h

  • 16. Data: 2010-06-03 14:52:15
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> wrote in message

    > Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > to już wole ten angielski eksperyment, gdzie znieśli wszelkie znaki
    > drogowe i trzeba sie orientować ;)

    Mowisz o tym holenderskim eksperymencie? :)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 17. Data: 2010-06-03 15:01:14
    Od: to <t...@a...xyz>

    Krzysztof 45 wrote:

    > Średnia w ruchu miejskim rowerem większa od 27km/h. Te kity to mamusi
    > wciskaj, a nie rowerzyście.

    To, że Ty czegoś nie potrafisz nie oznacza, że nie jest to możliwe.
    Wystarczy dobra kondycja, dobry rower i kilka umiejętności (czasem
    wskoczyć za autobus, czasem ominąć czerwone światło) i można zrobić nawet
    więcej. Oczywiście nie jest to typowa jazda miejsca, bo po takim rajdzie
    człowiek nadaje się wyłącznie pod prysznic. ;-)

    > Chyba że doginałeś z Leśnicy do rynku i z powrotem LOL

    A co to za prowincjonalne nazwy?

  • 18. Data: 2010-06-03 16:01:45
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 03 Jun 2010 11:13:46 +0200, J.F. napisał(a):

    > No coz, w takim wroclawiu to nie wiem czy jeszcze gdzies jest
    > podniesiona predkosc ponad 50.

    Żmigrodzka - 60 ;)

    > A na osiedlowkach 30 moze i nie takie glupie.

    Niegłupie, ale też niewielu respektuje. Dużo osiedlówek jest szerszych niż
    drogi główne w mieście...

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 19. Data: 2010-06-03 16:38:43
    Od: Rafal <n...@g...pl>

    On 03.06.2010 10:31, Dysiek wrote:
> [...]
    > mniejszych ulicach do 30 km/h." - mówi Susanne Höller, odpowiedzialna za
    > Media Relations Graz Tourismus und Stadtmarketing.

    id,12328169,wiadomosc.html

    Jeżeli:
    - to ograniczenie nie będzie obowiązywało ruchu tranzytowego, tz. będą
    odpowiednie obwodnice
    - zostanie zapewniona ciągłość ruchu, a nie stanie w korku na każdych
    światłach po pierdyliard zmian
    - teren zabudowany nie będzie się zaczynał w lesie, 10km przed
    pierwszym budynkiem
    to ja jestem za.
    _jadąc_ 30km/h dojedzie się szybciej niż stojąc na w korku "50km/h"

  • 20. Data: 2010-06-03 16:39:49
    Od: to <t...@a...xyz>

    J.F. wrote:

    > No coz, w takim wroclawiu to nie wiem czy jeszcze gdzies jest
    > podniesiona predkosc ponad 50. A na osiedlowkach 30 moze i nie takie
    > glupie.

    Jeśli doprowadzi się do absurdu to potem jest jak na Puławskiej, trzy
    pasy, dobry asfalt i 50, w efekcie wiele osób zamiast 90-100 jedzie 150
    bo różnica w ew. mandacie żadna, a wręcz miśkom zatrzymać trudniej.