  • Data: 2009-03-12 14:13:48
    Temat: Re: Szyfrowanie danych na dysku - istnieje taki produkt?
    Od: ikov <ikov1_@_t-l-e-n.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Istnieje jakieś takie coś na rynku? Czy wymyśliłem perpetum
    > mobile? ;-)

    Zainteresuj się darmowym programem Truecrypt; możesz zaszyfrować dysk
    łącznie z systemowym, tak że jeśli dostanie sie w niepowołane ręce to
    nie ma szans na wyciągniecie danych - prócz próby odgadnięcia hasła.
    Oczywiście, jeśli zapomnisz hasła, to żegnasz się z danymi, bo przy
    mocnym haśle jego odczytanie potrwa pewnie dłużej niż życie tego sprzętu.

    --
    http://ikov.bikestats.pl

    "NIE MA SPRAWIEDLIWOŚCI. JESTEM TYLKO JA."
    Śmierć
    Terry Pratchett - Świat Dysku