    From: Paweł <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Szyfrowanie EFS
    Date: Fri, 03 Jun 2011 15:24:05 +0200

    > Oczywiście że się da. Wystarczy przywrócić albo klucze szyfrowania albo
    > klucz agenta odzyskiwania z backupu, który na pewno wykonałeś przed
    > reinstalacją systemu.

    Przed reinstalacją systemu kluczy szyfrowania nie eksportowałem. Byłem
    pewien, że nie ma już na dysku szyfrowanych katalogów. Kopię kluczy
    zrobiłem przewidująco kilka lat temu. Zapewne nagrałem je na płytę CD i
    gdzieś ją schowałem. Nie mam jednak pojęcia gdzie.
    Dysponuję jednak kopią praktycznie wszystkich plików systemu
    operacyjnego. Myślałem, że na ich podstawie coś uda się zrobić.

    Paweł