eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySzybkość na przejściachRe: Szybkość na przejściach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.de!border1.nntp.ams1.
    giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.
    pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Szybkość na przejściach
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5e400297$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
    <17hd1jstveody$.1l7lm60jmficp$.dlg@40tude.net>
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Date: Sun, 9 Feb 2020 22:43:19 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.9.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <17hd1jstveody$.1l7lm60jmficp$.dlg@40tude.net>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 33
    Message-ID: <5e407cf9$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.64.92.4
    X-Trace: 1581284601 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 510 89.64.92.4:12849
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2671790
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2020-02-09 o 22:30, J.F. pisze:

    > Jakos nie chce mi sie wierzyc, ze kierowca widzi zblizajacego sie
    > pieszego 150m wczesniej i zwalnia.

    Myślę że po prostu wykazano korelację a nie przyczynowość.
    W miejscach i o czasie gdzie ruch pieszych jest większy - kierowcy
    jeżdżą wolniej.


    > -Gdy pieszy wkracza na przejście średnia prędkość pojazdów w dużych
    > miastach jest wyższa niż w małych miejscowościach o 6,8 km/h w
    > odległości 10 m przed przejściem i o 1,4 km/h 100 m przed przejściem.
    >
    > A to co ma dowodzic?
    > Ze pieszy w duzych miastach wkracza odwazniej ?

    Myślę że tak

    > A moze to zwykla fluktuacja statystyczna?

    Przydałyby się bardziej surowe dane z tymi wszystkimi przejazdami.
    Bo zgaduję że te prędkości w sytuacji gdy pieszy jest blisko to są albo
    bardzo niskie (gdy się ustępuje mu pierwszeństwa), albo wysokie (gdy się
    nie ustępuje), a średnia w sumie nic nie oznacza.
    Tzn. bardziej zależy właśnie od tego jak wielu kierowców ustępuje
    pierwszeństwa, niż tego z jaką prędkością tam się jeździ.


    --
    Kalkulator mocy, momentu obrotowego i przełożeń skrzyń biegów
    Engine power, torque and gear ratios calculator online:
    http://powertorque.cba.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: