eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySzybki/tani warsztat VW - nieszczelnosc ICRe: Szybki/tani warsztat VW - nieszczelnosc IC
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!mx05.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Szybki/tani warsztat VW - nieszczelnosc IC
    Date: Tue, 07 May 2013 08:08:38 +0200
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 30
    Message-ID: <kma5id$q2v$1@dont-email.me>
    References: <a...@g...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 7 May 2013 06:05:01 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="cd6ba158a7181aab06893a1eeb8a207d";
    logging-data="26719";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/utc5w4bXSB9yn3e9p8DRY"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130328
    Thunderbird/17.0.5
    In-Reply-To: <a...@g...com>
    Cancel-Lock: sha1:IOx7W5+GrPALfVZZWjpmtkphwPw=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2491035
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-05-06 23:15, Dman666 pisze:
    > Potrzebuje warsztatu, ktory:
    > -Zdejmie płyte pod silnikiem (dla wielu warsztatow to jest operacja na pol dnia-bez
    jaj)
    > -Zlokalizuje nieszczelnosc ukladu

    to już odrzuca część zakładów, bo nie wiedzą jak sprawdzić szczelność

    > -poprawi złączke lub wymieni przewod
    > -wezmie za to normalna kase a nie zedrze skore (roboty na pol godziny)

    nie koniecznie na pół godziny, zależy gdzie ta nieszczelność...

    >
    > W przygodnym warsztacie na trasie podziekowalem za usluge kiedy koles powiedzial,
    ze "on tutaj nic nie slyszy (bo turbo tylko syczy pod obciazeniem) a w ogole to nie
    widac nieszczelnosci do turbo (pokazujac na zawor EGR) i trzeba komputerem....ja
    pitole ;-)
    >

    a u mnie nieszczelności nie słychać podczas pracy silnika, dopiero testy
    stacjonarne pomogły.
    Ja szczelność sprawdziłem tak: odkręciłem wąż ciśnieniowy od strony
    turbiny (ten między turbo a IC), wcisnąłem w niego...pojemnik po jakimś
    PLAK'u (bo okrągły i po skręceniu opaską ładnie uszczelnił jedną
    stronę). Z drugiej strony - z dolotu wykręciłem fabryczny czujnik
    ciśnienia doładowania i przez jego otwór wdmuchałem sprężarką powietrze
    do dolotu. W całym układzie - od turbo do cylindrów wytworzyło się
    ciśnienie i wtedy już ładnie słychać gdzie powietrze ucieka

    --
    Pozdrawiam
    Lukasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: