-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
ber.org!mx05.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Szybki/tani warsztat VW - nieszczelnosc IC
Date: Tue, 07 May 2013 08:08:38 +0200
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 30
Message-ID: <kma5id$q2v$1@dont-email.me>
References: <a...@g...com>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Tue, 7 May 2013 06:05:01 +0000 (UTC)
Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
posting-host="cd6ba158a7181aab06893a1eeb8a207d";
logging-data="26719";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1/utc5w4bXSB9yn3e9p8DRY"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130328
Thunderbird/17.0.5
In-Reply-To: <a...@g...com>
Cancel-Lock: sha1:IOx7W5+GrPALfVZZWjpmtkphwPw=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2491035
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-05-06 23:15, Dman666 pisze:
> Potrzebuje warsztatu, ktory:
> -Zdejmie płyte pod silnikiem (dla wielu warsztatow to jest operacja na pol dnia-bez
jaj)
> -Zlokalizuje nieszczelnosc ukladu
to już odrzuca część zakładów, bo nie wiedzą jak sprawdzić szczelność
> -poprawi złączke lub wymieni przewod
> -wezmie za to normalna kase a nie zedrze skore (roboty na pol godziny)
nie koniecznie na pół godziny, zależy gdzie ta nieszczelność...
>
> W przygodnym warsztacie na trasie podziekowalem za usluge kiedy koles powiedzial,
ze "on tutaj nic nie slyszy (bo turbo tylko syczy pod obciazeniem) a w ogole to nie
widac nieszczelnosci do turbo (pokazujac na zawor EGR) i trzeba komputerem....ja
pitole ;-)
>
a u mnie nieszczelności nie słychać podczas pracy silnika, dopiero testy
stacjonarne pomogły.
Ja szczelność sprawdziłem tak: odkręciłem wąż ciśnieniowy od strony
turbiny (ten między turbo a IC), wcisnąłem w niego...pojemnik po jakimś
PLAK'u (bo okrągły i po skręceniu opaską ładnie uszczelnił jedną
stronę). Z drugiej strony - z dolotu wykręciłem fabryczny czujnik
ciśnienia doładowania i przez jego otwór wdmuchałem sprężarką powietrze
do dolotu. W całym układzie - od turbo do cylindrów wytworzyło się
ciśnienie i wtedy już ładnie słychać gdzie powietrze ucieka
--
Pozdrawiam
Lukasz
Następne wpisy z tego wątku
- 07.05.13 10:35 Dman666
- 08.05.13 12:28 Dman666
- 08.05.13 12:38 Maciek
- 08.05.13 13:24 Dman666
- 08.05.13 23:31 Maciek
Najnowsze wątki z tej grupy
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
Najnowsze wątki
- 2024-12-31 Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- 2024-12-31 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2024-12-31 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-31 Odpowiedzialność w spółce z oo
- 2024-12-31 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-31 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji i ciągłości
- 2024-12-31 8%
- 2024-12-31 Błonie => Administrator systemów <=
- 2024-12-31 Błonie => IT System Administrator <=
- 2024-12-31 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2024-12-31 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Helpdesk - I linia wsparcia <=
- 2024-12-31 kabelek - kynar ?