  • Data: 2013-05-02 17:24:24
    Temat: Re: Szybki komputer czy taki istnieje?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "JDX" 5182082c$0$26690$6...@n...neostrada.pl

    > Nie, to bardzo dobry przykład. Skoro na Androida są substytuty OE to
    > dlaczego ich nie używasz? :-D

    Strasznie :) głupie argumenty -- i na Androida nie ma OE,
    i na Windows Vista/7/8 nie ma. I tu, i tu są (jak określiłeś
    nieprawdziwie) substytuty. Weź kiedyś do swej ręki smartfon
    czy tablet z Androidem -- a patrząc na Windows, pożałujesz,
    że jadłeś. :)

    -=-

    Windows NT miał podbić świat -- i nawet tak stało się.
    Miał być dumną kontynuacja DECowskich rozwiązań, ale
    DEC dodawał dokumentację do swych produktów i dbał
    o swych klientów a znalezienie błędu w DECowskich
    produktach było niemal niemożliwe, gdyż były to
    produkty dojrzałe.

    M$ miał w dupie drobnych (takich jak Wy, uczestnicy tych
    dyskusji; wielkich niemal nosił na rękach -- wiem, bo
    miałem kontakty ;) z ludźmi pracującymi w poważnych
    firmach) klientów, nie dawał żadnej (niby nawet mam
    dokumentację PC -- ale z zamierzchłych czasów i sprzedawaną
    za ciężkie (ja mam, bo uczelnia kupiła komuś, kto przekazał
    to mnie) pieniądze, nie zaś dokumentację dodawaną do
    sprzedawanych produktów) dokumentacji i wypuszczał
    produkty najeżone błędami, niedojrzałe, nastawione
    na szybki zysk osiągany dzięki tak zwanym wodotryskom,
    marketingowi i mydleniu oczu.

    -=-

    To nie jest tak, że M$ wymyślił pocztę elektroniczną i OE,
    po czym inni pisali substytuty OE. Informatyka jest stara
    jak ludzkość, a komputeryzacja nie zaczyna się na M$.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'