  • Data: 2013-05-01 08:26:04
    Temat: Re: Szybki komputer czy taki istnieje?
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-30 22:11, h.w.d.p. pisze:

    > niestety. chociaz nie przypominam sobie zeby iglowy star drukowal az
    > kilkanascie minut. troche przesadziles.

    To była kolorowa Star LC24-200 albo LC-200 albo jakoś tak. Pożyczona z
    jakiegoś biura tylko taśmy samemu trzeba było kupić w pewexie. Program
    do składu tekstu typu WYSIWYG drukował stronę w trybie graficznym aby
    zachować te wszystkie zmyślne czcionki. Nie pamiętam już nazwy programu.
    Hałas niesamowity, zamykałem pokój podczas drukowania i jak ucichło to
    wracałem włożyć kolejną kartkę i znowu wychodziłem.
    Ale praca (dyplomowa w technikum) z wstawionymi rysunkami wyglądała
    zajefajnie. W tym czasie królowała mechaniczna maszyna do pisania.

    --
    Irokez