  • 11. Data: 2012-03-30 10:20:49
    Temat: Re: Szybka odpowiedz T-Mobile no-limit
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości
    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał
    >Do tej pory byłem przekonany, że do efcetów to raczej
    >niezarejestrowane prepaidy... Telecwaj na taktaku, np. :)

    Kiedys tak, gdy oferta prepaidow byla lepsza, teraz jak widac gorsza
    :-)

    Oczywiscie nadal przy abo jest i czas zalatwiania, i mozliwosc
    odciecia przez operatora wszystkich, moze nawet odmowa sprzedazy
    nastepny, no i ryzyko bycia oskarzonym.

    J.

  • 12. Data: 2012-03-31 23:23:59
    Od: SDD <s...@t...pl>

    Nabijanie Playa

    Ciekawe czy na Allegro pojawi się w najblizszej przyszlosci usluga
    nabijania Playow polaczeniami z "unlimited" T-Mobile :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 13. Data: 2012-04-01 12:27:02
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sat, 31 Mar 2012 23:23:59 +0200, SDD <s...@t...pl>
    wrote:

    >Nabijanie Playa
    >
    >Ciekawe czy na Allegro pojawi się w najblizszej przyszlosci usluga
    >nabijania Playow polaczeniami z "unlimited" T-Mobile :)

    Myślę że tak, dlatego podejrzewam że zbliża się koniec usługi zbieraj
    minuty w play albo mocne jej ograniczenie do jakiejś tam liczby
    zebranych minut miesięcznie.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2012-04-01 14:23:19
    Od: tl <t...@p...gazeta.pl>

    W dniu 2012-04-01 12:27, dizel pisze:

    > Myślę że tak, dlatego podejrzewam że zbliża się koniec usługi zbieraj
    > minuty w play albo mocne jej ograniczenie do jakiejś tam liczby
    > zebranych minut miesięcznie.

    A jakiż to negatywny scenariusz przewidujesz ? Przecież play zyskiwałby
    na przychodzących. To wychodzące poza sieć mogłyby ubić ideę "no limit".

  • 15. Data: 2012-04-01 15:52:08
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 01 Apr 2012 14:23:19 +0200, tl <t...@p...gazeta.pl> wrote:

    >A jakiż to negatywny scenariusz przewidujesz ? Przecież play zyskiwałby
    >na przychodzących. To wychodzące poza sieć mogłyby ubić ideę "no limit".

    No tak tylko że jeżeli będzie dużo takich starterów nabitych usługą
    zbieraj minuty to jest zysk dla play ale z drugiej strony to nie do
    końca bo ludzie będą kupowali tylko takie startery na aukcjach a po
    wydzwonieniu tych minut karta do kosza i następna karta, więc play
    dużo nie zarobi bo nikt takich kart nie będzie doładowywał zdrapkami.
    Może to i bardziej problem T jest ale w T też jest taka usługa więc
    ktoś może nabijać minuty komuś w T z playa.
    Wystarczy że rzecznik play napisze na blogu że ze względu na nadużycia
    wycofujemy ZM i tyle. (tak jak było to z 30za10)
    Inna sprawa że stawki mtr spadają i usługa ZM jest coraz mniej
    opłacalna dla play, także nie sądzę żeby ta usługa była w
    nieskończoność. Widać to chociażby po tym że kiedyś była darmowa,
    teraz już jest płatna. Dużo ludzi przechodzi do lubię to i tracą
    bezpowrotnie darmowe ZM na starych zasadach.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2012-04-01 20:43:09
    Od: tl <t...@p...gazeta.pl>

    W dniu 2012-04-01 15:52, dizel pisze:

> [...]
    > wydzwonieniu tych minut karta do kosza i następna karta, więc play
    > dużo nie zarobi bo nikt takich kart nie będzie doładowywał zdrapkami.

    Play zarobi na MTR bo wtedy ruch play -> Tm i Tm -> play nie zbilansuje
    się. Na dodatek przyrost bazy abonentów do wykazania udziałowcom
    nieoceniona. Doładowywanie niepotrzebne.

    > Może to i bardziej problem T jest ale w T też jest taka usługa więc
    > ktoś może nabijać minuty komuś w T z playa.

    Tylko sieciowe. Dużo mniej opłacalne.
    Raczej nie widzę możliwości prowadzenia tego procederu zwłaszcza na
    simach imiennych.

    > Wystarczy że rzecznik play napisze na blogu że ze względu na nadużycia
    > wycofujemy ZM i tyle. (tak jak było to z 30za10)

    Daj spokój, uwierzyłeś w to ? Nigdy nie wierz rzecznikom, płacą im za
    wciskanie kitu.

> [...]
    > teraz już jest płatna. Dużo ludzi przechodzi do lubię to i tracą
    > bezpowrotnie darmowe ZM na starych zasadach.

    Ano, kiedyś zlikwidują albo zrobią wewnątrzsieciowe.

  • 17. Data: 2012-04-02 00:18:44
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 01 Apr 2012 20:43:09 +0200, tl <t...@p...gazeta.pl> wrote:

    >Daj spokój, uwierzyłeś w to ? Nigdy nie wierz rzecznikom, płacą im za
    >wciskanie kitu.

    Oczywiście że nie uwierzyłem i chyba nikt nie uwierzył ale co tam,
    taka rola rzecznika.