  • Data: 2010-03-13 23:24:47
    Temat: Re: Szybka jazda w BMW
    Od: Filip KK <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-03-13 23:18, to pisze:

    > Skąd wiesz, masz radar w oczach? Nie ma nawet żadnego ujęcia, żeby to
    > policzyć.

    Zobacz jeszcze raz jak auto się rozpędza. Widzę jak muli, chyba nie
    wiesz jak auto rwie do przodu, żeby mieć taki czas, jak ma niby ten... A
    tu jest jeszcze kamera nisko, więc tym bardziej powinno być widać efekt
    szybkiego przyśpieszania... Jednak ja tego nie widzę, śmiem twierdzić że
    taki sam efekt przyśpieszania uzyskałem golfem z silniczkiem 1.9 tdi :D

    A biegi zmienia 80 letnia babcia?