  • Data: 2010-03-13 22:20:59
    Temat: Re: Szybka jazda w BMW
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-03-13 22:02:32 +0100, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości grup

    > Zaintrygowałeś mnie. Napisz coś więcej.

    Była sprawa na drodze: drogówka jechała za samochodem przekraczającym
    różne przepisy, w tym te o prędkości.
    By zmierzyć prękość, musiała jechać z taką samą prędkością.
    Ukarany kierowca zawziął się i doniósł na policjantów, że niezgodnie z
    pord jechali łamiąc przepisy, a nie mieli włączonych kogutów i syren,
    więc nie byli pojazdem uprzywilejowanym.
    Wnosił, że zagrożenie, jakie rzekomo on stwarzał swoją jazdą było vo
    najwyżej równe temu, któ(R)e stwarzał nieoznakowany radiowóz gnając z
    taką samą prędkością.

    Sąd przemyślał i ukarał kierowcę policyjnego mandatem.
    Sprawa z zeszłego roku. Była w mediach.
    :-)

    --
    Bydlę