  • 1. Data: 2009-12-02 07:36:10
    Temat: Szybka do nakeda,warto?
    Od: " km" <b...@g...pl>

    Zastanawiam się nad kupnem szybki do cbf600 golasa,
    takiej jak na załączonym obrazku:

    http://www.hgbmotorcycles.co.uk/index.html?lang=en-u
    k&target=d122.html

    Mam pytanie,czy warto?
    Ktoś może opisać wrażenia,przed/po założeniu tego elementu?
    Sporo jeżdżę w trasy rzędu 500km,w przyszłym sezonie planuję
    jezdzić jeszcze więcej,a sami wiecie jak to na zupełnym golasie jest
    przy pewnej prędkości.
    Zmieniłbym motocykl,ale nie mogę gdyż w mojej maszynie jestem zakochany na amen :)

  • 2. Data: 2009-12-02 07:57:22
    Temat: Re: Szybka do nakeda,warto?
    Od: Lukasz Baranski <g...@o...pl>

    Taka szybka to efekt wylacznie wizualny... innych udogodnien z takiej
    szybki nie zaobserwowalem.
    Jak jestes zakochany w CBF to zmien na wersję 'S' - lepiej owiana i
    lepsza do turystyki.

    Pozdro,
    __
    Lukasz Baranski,
    (jeszcze) NT650V, WAW

  • 3. Data: 2009-12-02 08:44:15
    Od: "marcinu" <z...@o...pl>

    Użytkownik " km" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Zastanawiam się nad kupnem szybki do cbf600 golasa,

    Siemka
    Mam taką szybkę w swojej cbf. Kupiłem motocykl już z szybą więc nie wiem jak
    się sprawuje bez niej ale moim zdaniem nie powinno być dużych różnic. Szyba
    jest na tyle mała, że chroni chyba tylko tankbag :)
    Plus to to, że nie psuje sylwetki nakeda.
    Tak z ciekawości, posiadasz cfb na gaźnikach czy już na wtrysku??
    Piszesz, że jesteś zakochany w tym motocyklu. Ja ze swojej cbf jestem też
    zadowolony. Jak ją kupowałem to myślałem, że polatam nią max 2 sezony a po
    nowym roku zaczynam 4-ty :)

    Marcin/CBF600N
    Wawa-Bielany zone

  • 4. Data: 2009-12-02 10:34:55
    Od: Magic <m...@w...pl>

    km pisze:
    > Zastanawiam się nad kupnem szybki do cbf600 golasa,
    > takiej jak na załączonym obrazku:
    >
    > http://www.hgbmotorcycles.co.uk/index.html?lang=en-u
    k&target=d122.html

    > Mam pytanie,czy warto?

    Nie wiem jak w cbf i z tą konkretnie szybką, kusa nieco. Do Bzyczka
    założyłem trochę dłuższą z Louisa i różnica była odczuwalna. Fakt, że
    nie rozwija on prędkości które mogłoby powiedzieć coś więcej o
    negatywnym wpływie na aerodynamikę.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 5. Data: 2009-12-02 11:07:15
    Od: z...@p...onet.pl

    > Zastanawiam się nad kupnem szybki do cbf600 golasa,
    > takiej jak na załączonym obrazku:

    Moim zdaniem nie warto, eksperymentowałem z podobną szybką i lepiej
    było tylko wtedy gdy się kładłem na baku. W normalnej pozycji
    szyba wywoływała turbulencje, które były słabo tłumione przez
    zatyczki do uszu. Bez szybki jest jednostajny szum powietrza,
    z którym zatyczki radzą sobie znacznie lepiej.

    Pozdrawiam,
    zarafiq

  • 6. Data: 2009-12-02 11:11:04
    Od: "zonda" <z...@n...pl>

    Taka szybka to efekt wylacznie wizualny... innych udogodnien z takiej szybki
    nie zaobserwowalem.

    --------

    Zdecydowanie masz racje.
    Kilka lat temu mialem zalozona w swoim moto nawet wieksza szybka niz ta na
    foto. Nie odczuwalne byly zadne zmiany oprocz... gwizdania powyzej 90km/h.
    Poza tym wg mnie szybka nie pasuje do nakeda (ale o gustach sie nie
    dyskutuje..)

    Pozdro,
    z.

  • 7. Data: 2009-12-02 11:49:31
    Od: " km" <b...@g...pl>

    Ale mi się właśnie ta okrągła lampa najbardziej widzi.

  • 8. Data: 2009-12-02 11:53:24
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

> [...]
    > przy pewnej prędkości.
    > Zmieniłbym motocykl,ale nie mogę gdyż w mojej maszynie jestem zakochany na

    Nie wiem, jak szybka z linka (dość niska), ale trochę wyższa - ma dodatkowe
    zalety: w deszczu chroni korpus przed kroplami, a w ładniejszą pogodę -
    chroni kurtkę przed owadami. Dodatkowo poprawia trochę kształt strugi
    powietrza. Ja stosuję szybę i ani mi w głowie jej zdejmowanie. Poza tym - w
    moich oczach - motocykl wygląda zgrabniej.

  • 9. Data: 2009-12-02 11:55:06
    Od: " km" <b...@g...pl>

    marcinu <z...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > zadowolony. Jak ją kupowałem to myślałem, że polatam nią max 2 sezony a po

    Na przełomie roku 08/09 po kilkunastu latach przerwy kupiłem nową w salonie.
    Srebrna z ABS.
    Również spotkałem się z opiniami że będzie to niewystarczający sprzęt.
    Wstyd się przyznać,ale moja pani i ja jesteśmy bardzo zadowoleni
    i ani myślimy zmieniać moto na coś innego,tym bardziej że mnie
    się najbardziej podobają sprzęty z klasyczną,okrągłą lampą z przodu.
    pozdro.

  • 10. Data: 2009-12-02 11:58:17
    Od: " km" <b...@g...pl>

    Bardzo dziękuję za opinie,generalnie widzę że nie warto.
    Tym bardziej że szyba jednak troszkę psuje harmonijną sylwetkę
    maszyny,moim zdaniem.
    Gdyby miała niezaprzeczalne zalety,kupiłbym-a tak to zaoszczędzone
    pieniądze puszczę przez rurę wydechową... :)