  • Data: 2018-10-26 12:59:43
    Temat: Re: Szybka Beata 2 i 1/2
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:b2bc83a6-03cd-45f2-846d-9e48a827d40b@go
    oglegroups.com...
    W dniu piątek, 26 października 2018 11:56:34 UTC+2 użytkownik J.F.
    napisał:

    >Wg mnie problem jest z tym że nadużywają jazdy na
    >sygnałach/uprzywilejowanej
    >A kierowca jak ma bomby na dachu to sobie na wiecej pozwala i
    >wychodzi jak wychodzi

    Mowisz ? Podejrzewam ze dawni jezdzili tak samo ...

    >Mam wrażenie że na byle spotkanie jada na sygnale.

    Sprawdzic jak jezdzili do Sowy :-)

    >A wystarczy trochę wcześniej wyjechać, jechać normalnie i
    >bezpieczniej

    Moze nie calkiem ... stojacy pojazd w korku latwiej zaatakowac.
    ale kogo sie nowa wladza boi - suwerena ?
    A prawda, mafia vatowska na nich czycha :-)

    >Ale władza rozpieszcza jak widać i skoro jest służbowe auto z kogutem
    >na dachu to używamy

    I co - POPSL na rozpieszczenia jest odporne ? Przez 8 lat ?

    J.