eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySzybcy i wściekliRe: Szybcy i wściekli
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.aabk84.neoplus
    .adsl.tpnet.pl!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Szybcy i wściekli
    Date: Fri, 22 Nov 2024 12:38:29 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <1qa5na1661j9o.zfk2a21nrnxs$.dlg@40tude.net>
    References: <vh7a1f$1ucfp$1@news.icm.edu.pl>
    <5...@4...net>
    <vh9ecc$41g$1@news.chmurka.net>
    <pj2mfzypgee9.zqentmhfoj3c$.dlg@40tude.net>
    <vhf3gd$hug$1@news.chmurka.net>
    <5h9xd2god8g$.91coqge2ys6k$.dlg@40tude.net>
    <vhfaav$huf$1@news.chmurka.net>
    <1fy73z8q4urbi$.bdgl47i4s6q6$.dlg@40tude.net>
    <vhff9o$hug$2@news.chmurka.net>
    <h...@4...net> <st3y2rb2bxyb$.dlg@myjk.org>
    <1...@4...net> <m...@m...org>
    <1...@4...net> <wshqglil0268$.dlg@myjk.org>
    <1ji05lxb80wu2.1tsuv8yv3utf$.dlg@40tude.net> <v...@m...org>
    <zucztm8vzj43$.k5vsg6bksawh.dlg@40tude.net> <1jab37hm3lnbf$.dlg@myjk.org>
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="jfoxwr";
    posting-host="aabk84.neoplus.adsl.tpnet.pl:83.4.36.84";
    logging-data="22373";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    Cancel-Lock: sha1:S0/EknuJoWhilTcdQt1ktmp53xs=
    sha256:WvhSr5+tshPwPvCrC8OtdTnu26p4g3j3FOlFaA+03ng=
    sha1:CdazSR9Z2nszKb4LY6ivlQCK9/k=
    sha256:AZzo6VCOd/w/7fHRj8OgClwv+LDaXvGDdzM27P45X+g=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2726224
    [ ukryj nagłówki ]

    On Fri, 22 Nov 2024 09:17:41 +0100, Myjk wrote:
    > Thu, 21 Nov 2024 21:09:05 +0100, J.F
    >>> 110/120
    >> Ale nie u Niemców :-)
    >
    > Widać że pojęcie o Niemcach masz takie same jak o elektrykach.
    > To jest pragmatyczny naró, także oszczędny. To że można tam

    Jakby wszyscy byli tacy pragmatycznie oszczędni, to by dawno mieli tam
    limit 120km/h :-P

    > szybciej (nielicznymi wyjątkami) nie znaczy że wszysscy
    > zapierdalają do odcięcia. Jak jeżdżę, to mimo że jeżdżę

    Przeciez nie mówię, ze do odcięcia. Odcięcie teraz wysoko :-)

    > wg ciebie powoli, to i tak jestem głównie wyprzedzającym.

    Bo blokujesz lewy pas :-P

    pojedz tam sobie kiedys 140 , najlepiej w weekend, jak nie ma tirów, i
    na 3 pasach, i policz na jakims odcinku ile wyprzedziłes ty pojazdów,
    a ile ciebie wyprzedziło.
    Albo w srednio gęstym ruchu przy wyprzedzaniu kolumny zobacz, przy
    jakiej prędkosci zjezdzasz na prawy pas, a ile pojazdów z tyłu jeszcze
    ciebie wyprzedza.

    Przy czym kiedys sam pisałem, ze tak w okolicach roku 2009 to mi się
    wydawało, że Niemcy zwolnili.
    Kryzys?
    Po paru latach wróciło do normy.

    >>> Zmierz na faktyczne zużycie na podstawie paliwa
    >>> a nie się na kąputer oglądasz.
    >> To bym musiał na jakąś długaśną trase pojechac.
    >
    > Wystarczy od stacji do stacji w porywach 100km.
    > Nawet elektrykiem bez ładowania byś dał radę. :>

    elektrykiem może bym dał radę, ale ubytek 6-7 litrów - wiesz jaki to
    błąd pomiaru na stacji :-)

    >> Z rzadka się trafia, a kupować drogie paliwo nie bardzo lubię :-)
    >
    > No coś takiego, ale elektryk zły, bo trzeba
    > tyyyyyyyle marnować czasu na ładowaniu.

    Tanie stacje mam u siebie - tankuję bez straty czasu i pieniędzy :-)

    >> Za to zużycie w/g kompa w miarę pasuje do tego ze stacji.
    >
    > Taktak, a spalanie u ciebie nie rośnie wraz
    > ze wzrostem prędkości, tylko wręcz spada.
    > To już wiem.

    Tego nie twierdzę, ale tak wyszło na kilku fotkach :-)

    >>>>> Ewidentnie jeteś głuchy, dlatego nie dokucza.
    >>>> Przeciez piszę, ze dokucza. Przy większej prędkosci.
    >>>> Ale nie na tyle, abym zwolnił :-)
    >>>
    >>> No właśnie, co potwierdza tylko, że głuchy jesteś, skoro próg
    >>> masz przy 180 jak normalny zdrowy człowiek ma przy 120-130.
    >> Eee - szybciej też potrafię pojechać :-)
    >
    > Już ustaliliśmy że jesteś skrajnie głuchy,
    > więc nie musisz się powtarzać.

    Po prostu bardziej lubię szybką jazde niż ciszę :-P

    >>>>>> Za to w tym hałasie, to u mnie silnik stanowi mniejszość.
    >>>>>
    >>>>> Bzdura i już niejednokrotnie ci pisałem, żebyś na postoju
    >>>>> sobie wykręcił silnik do obrotów takich jak są przy 150/h
    >>>>> (czyli pewnie okolice 3000) to zobaczysz jaki to jest hałas
    >>>>> (i miałeś film podesłać, ale się nie doczekałem).
    >>>>
    >>>> Podsyłałem.
    >>> Nie.
    >> Chyba nawet komentowałes.
    >
    > Oczywiście że komentowałem i pamiętam że wykazywałeś tylko,
    > że kabina jest relatywnie dobrze wyciszona w stosunkudo
    > tego co na zewnątrz.

    To był wniosek z jednego czy dwóch filmów. A było ich więcej.

    >> Niestety - google sie zbiesiło i nie wpuszcza.
    > Biednemu zawsze wiatr w oczy! mehehe

    Jak ciebie wpusci, to odszukaj :-)

    news-archive.icm.edu.pl też nie działa ... tylko mnie, czy w ogóle ?

    >>>> Ale czemu na postoju? Na postoju nie muszę gazować :-)
    >>> Żebyś był w stanie ocenić jaki hałas generuje silnik
    >>> gd go mniej słyszysz, bo jest "zagłuszany" przez powietrze.
    >>> Serio, trzeba ci tłumaczyć takie rzeczy jak małemu dziecku?
    >> Ale co z tego, ze na postoju silnik głośny, skoro w czasie jazdy
    >> powietrze głośniejsze :-)
    >
    > I w życiu nie pojmiesz widzę, że to tak nie działa jak ci się wydaje.

    No w życiu nie pojmę, dlaczego się upierasz przy gazowaniu na postoju
    :-)

    > Tak samo jak nie pojmiesz że normalizacja dźwięku (w tym redukcja)
    > nie działa tak jak ci się wydaje. Upychasz tak po prostu, bo ci
    > pasuje do tezy.

    O, to wyjasnij, jak działa :-P

    >>>>> I przypominam że mam
    >>>>> samochód który może 140/h jechać ze spaliniakiem i na elektryku
    >>>>> więc mam bezpośrednie porównanie. Różnica nie jest duża, ale jednak
    >>>>> znacząca, szczególnie na dłuższych odcinkach.
    >>>> A ja tam sie czepię "róźnica nie jest duża" :-)
    >>>
    >>> Jak zwykle czepiasz się tego co ci akurat wygodne dla tezy.
    >>> Ja jednak nacisk ponownie położę na "znacząca".
    >> A ja na "Różnica nie jest duża".
    >> To Ty napisałeś, takie freudowskie :-P
    >
    > Napisałem też coś więcej, i to w jednym zdaniu,
    > a ty manipulancie wziąłeś standardowo tylko to,
    > co ci akurat pasuje do tezy.

    A jednak "nie jest duza" :-)

    Przy czym jeszcze mamy inne samochody, inne uszy, i inne radia.

    >>>>>> Wiec elektryk przy 150km/h, podejrzewam, ze też bedzie głośny :-)
    >>>>> Będzie głośny mniej o hałas i wibracje od silnika.
    >>>>
    >>>> Tak nawiasem mówiąc - czasem spotykam elektryki czy hybrydy jadące na
    >>>> parkingu ... to głosne jest.
    >>>> Nie tak jak spaliniaki, ale cos tam jednak buczy i piszczy :-)
    >>>
    >>> Tak, bo trolle spalinowe wymusiły stosowanie hałasu
    >>> na takich głuchych peda... pedestarianów jak ty.
    >>> Ale w kabinie mniej to słychać niż silnik spalinowy,
    >>> a z pewnością klekota.
    >> Nie, to raczej falownik/silnik ..
    >
    > Bzdura, falownik słychać tylko w kabinie, na zewnątrz
    > nie słychać ani falownika ani silnika (szczególnie
    > przy małych prędkościach które ty możesz rejestrować),

    A skad wiesz, skoro siedzisz w kabinie, i w dodatku nie masz elekryka?
    :-P

    > słychać wprost (A)PWS względnie może być jeszcze słychać
    > kompresor i wentylator klimatyzacji. A słyszysz to, bo
    > nie ma hałasu od spaliniaka i masz większy szok.

    Niektóre benzynki są naprawde ciche, i trudno je usłyszeć na postoju.
    Moj diesel jest jednak głośny.

    > Ja po wsiadnięciu za kierownicę wyłączam z automatu PWS,
    > bo go słyszę w kabinie i mnie drażni, i na pustej i cichej
    > ulicy notorycznie się ludzie oglądają za samochodem i nie
    > dlatego że hałąsuję, a wręcz przeciwnie.

    A coz to jest ten PWS ? Symulator hałasu ?

    >>>>>> A jeszcze w dodatku z rowerami na dachu ...
    >>>>> No tak, bo przecież jak się jedzie elektrykiem,
    >>>>> to tylko z rowerami na dachu.
    >>>> Mnie wystarczy, ze ja jade często :-)
    >>>> Moze nawet nie tyle z rowerami, co z bagaznikiem na nie ...
    >>>
    >>> I znowu domniemanie że jesteś pępkiem świata.
    >>> Megalomanię się leczy.
    >> Ja robię dla siebie. A Ty rób jak uważasz :-)
    >
    > Próbujesz dyskutować, wypisując bzdury. Po raz kolejny.

    I mam sobie kupic elektryka, i przestać zabierac rower na wycieczki,
    żeby Ci pasowało do przekonań?
    Dziekuję za dobrą radę :-)

    >>>>> Aparat słuchowy z zasady służy do wzmacniania dźwięku,
    >>>>> więc zadajesz kolejne jałowe pytanie.
    >>>> Przyzwoite aparaty słuchowe mają redukcję szumów :-)
    >>> Pięknie ci idzie odwracanie kota ogonem.
    >> Nie moja wina, że takie przykłady dajesz.
    >> Aparaty słuchowe mają na celu wzmacnianie
    >> użytecznych dzwięków, nie szumów :-)
    >
    > W omawianym przypadku tymi dźwiękami są szumy,
    > bo ty ich ewidentnie z powodu swojej głuchoty
    > nie słyszysz, więc ponownie, przestań odwracać
    > kota ogonem.

    No, a producenci aparatów słuchowych dokładają starań, żeby szumów nie
    wzmacniać -)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: