  • 41. Data: 2017-09-07 08:54:38
    Temat: Re: Szyba podgrzewana bezprzewodowo i odbijająca promienie VW
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2017-09-06 o 18:25, Cavallino pisze:

    > Sygic jest.
    > Ale to dość słaba namiastka nawigacji, o GM nie wspominając.

    Źródło?
    Wg moich informacji nie jest :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 42. Data: 2017-09-07 08:58:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 6 września 2017 18:24:13 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:

    > Do momentu aż mu się bateria nie skończy, czyli raczej szybko.
    > Jak nie padnie pierwszego dnia, to drugiego na pewno.
    "Spięty USB" Tomasz pisał więc się doładowuje

  • 43. Data: 2017-09-07 09:16:41
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2017-09-06 o 11:35, r...@k...pl pisze:
    > Tue, 5 Sep 2017 23:04:18 -0700 (PDT), w
    > <4...@g...c
    om>,

    sa dwa "okna" dla takiego rozwiazania) inni pisza ze dziala bez problemu

    discovery pro i app connect - dealer powinien wiedziec dokladnie

    > Przy czym aplikacja musi mieć wsparcie do tej funkcji, a na razie to chyba
    > jakieś pojedyncze apki mają. Tak więc funkcja bardzo fajna i bezużyteczna...

    Samochód też musi to wspierać. Np z toyotami jest problem, bo obsługują
    tylko starą wersję mirrorlinka i ostatnie co z tym działa to chyba
    Samsung S3.

    Pozdrawiam

  • 44. Data: 2017-09-07 12:24:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    dnia Wed, 06 Sep 2017 15:35:14 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > Radio ani nawigacja nie steruje wtryskami - od tego jest kalkulator
    > silnika.

    żebyś się nie zdziwił co mądrale potrafią zintegrować ze sobą.

    > Jakbyś sobie zrobił czipa to co innego.
    >
    > TG

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 45. Data: 2017-09-07 16:57:29
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 07-09-2017 o 08:54, Mirek Ptak pisze:

    > Źródło?
    > Wg moich informacji nie jest :)

    W sumie chodziło mi pewnie o mirrorlink - bo jak przymierzałem się do
    P3008, to ona miał i AA i ML, więc w sumie bez różnicy którą technologię
    wspierał dany program.
    Ale czy tak jest wszędzie to nie wiem.

  • 46. Data: 2017-09-07 16:58:13
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    > Bateria się nie skończy bo tel jest spięty z autem przez USB i z tego
    > USB się ładuje.

    O tym piszę.
    Gdyby nie to usb to padłby po max 3 h, nie pisałbym o dniach.

  • 47. Data: 2017-09-07 17:00:02
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 07-09-2017 o 08:51, Mirek Ptak pisze:
> [...]
       ^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Niby jak? :)

    Tak, że ładowanie z usb jest mniej wydajne niż żarłoczność komórki z
    włączonym gps.
    Sprawdzone empirycznie w ostatnie wakacje.

    Inna sprawa, że miała włączony ekran non-stop, a to pewnie robi dużą
    różnicę, gdy będzie miała wyłączony (da się tak w AA?), będzie lepiej.

  • 48. Data: 2017-09-07 17:09:45
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2017 o 17:00 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > Tak, że ładowanie z usb jest mniej wydajne niż żarłoczność komórki z
    > włączonym gps.
    > Sprawdzone empirycznie w ostatnie wakacje.

    Ale odpisałeś pod moim postem dotyczącym Android Auto. Tutaj tel nic nie
    wyświetla, jest podpięty pod USB i oba moje telefony (P8 Light i S8 Plus)
    się ładują. Nie wiem ile daje USB auta ale widać wystarcza.

    TG

  • 49. Data: 2017-09-07 17:10:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^

    >Tak, że ładowanie z usb jest mniej wydajne niż żarłoczność komórki z
    >włączonym gps.
    >Sprawdzone empirycznie w ostatnie wakacje.

    Tylu ludzi uzywa yanosika, google, NE, Here ... i jakos sie nie
    rozladowuja.
    A Ty nie mozesz :-P

    J.

  • 50. Data: 2017-09-07 19:47:19
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 07-09-2017 o 17:10, J.F. pisze:

    > Tylu ludzi uzywa yanosika, google, NE, Here ... i jakos sie nie
    > rozladowuja.

    Skąd pomysł, że się nie rozładowują?