  • 1. Data: 2018-04-10 13:29:08
    Temat: Szukanie dziury w całym ;) czyli klima
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    Czy ktoś zna zakład, który jest w stanie znaleźć mały wyciek czynnika?
    Mały, to znaczy, że R134a ubywa w ciągu kilku miesięcy.

    Najchętniej w okolicach Pruszków - Grodzisk - Ożarów.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2018-04-10 13:51:36
    Temat: Re: Szukanie dziury w całym ;) czyli klima
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 10 Apr 2018 13:29:08 +0200, Adam

    > Czy ktoś zna zakład, który jest w stanie znaleźć mały wyciek czynnika?
    > Mały, to znaczy, że R134a ubywa w ciągu kilku miesięcy.
    > Najchętniej w okolicach Pruszków - Grodzisk - Ożarów.

    Ja robię w EuroKlima w Opaczy https://goo.gl/maps/4HUiaj9Ynn82 w sumie z
    przyzwyczajenia. Wpienili mnie ostatnio, bo zdiagnozowali ubytek czynnika w
    zaworach serwisowych, do których póki co od nowości podpinali się
    (dwukrotnie) tylko i wyłącznie oni. Za wymianęi napełnienie jednak
    policzyli. Do tego mają deko bucowatą obsługę i długie terminy (z miejsca
    nie zdiagnozują, bo nie, trzeba się umawiać najczęściej na za tydzień).

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 3. Data: 2018-04-10 14:31:28
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-04-10 o 13:51, Myjk pisze:
> [...]
    > policzyli. Do tego mają deko bucowatą obsługę i długie terminy (z miejsca
    > nie zdiagnozują, bo nie, trzeba się umawiać najczęściej na za tydzień).

    A rzeczywiście.
    Teraz tamtędy rzadziej jeżdżę, ze względu na nową trasę.

    Lata temu byli wychwalani, ostatnio jakoś mniej.
    Jak nic innego nie znajdę, to może tam zawitam.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam