  • 1. Data: 2011-10-25 15:18:15
    Temat: Szukamy zdjęć z Egiptu
    Od: Jerome <h...@g...com>

    Jesteśmy wydawnictwem publikującym mapy i przewodniki. W tej chwili
    szukamy zdjęć do przewodnika po Egipcie. Jeżeli posiadasz zdjęcia z
    Egiptu prosimy o wysłanie ich (w małej rozdzielczości) na adres:
    b...@e...pl. Skontaktujemy się z autorami wybranych
    zdjęć.

    Bartosz Zieliński
    ExpressMap
    www.e-map.pl

  • 2. Data: 2011-10-25 17:11:31
    Temat: Re: Szukamy zdjęć z Egiptu
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 25, 11:18 am, Jerome <h...@g...com> wrote:
> [...]
    > szukamy zdjęć do przewodnika po Egipcie. Jeżeli posiadasz zdjęcia z
    > Egiptu prosimy o wysłanie ich (w małej rozdzielczości) na adres:

    Podaj cennik, zeby wiedziec, czy warto sie fatygowac.

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 3. Data: 2011-10-26 07:18:15
    Od: mirek <f...@w...pl>

    W dniu 2011-10-25 17:18, Jerome pisze:
> [...]
    > szukamy zdjęć do przewodnika po Egipcie. Jeżeli posiadasz zdjęcia z
    > Egiptu prosimy o wysłanie ich (w małej rozdzielczości) na adres:

    W moich fotkach znajdziesz chyba z 500 z Egiptu

    http://pl.fotolia.com/p/6964/partner/6964

  • 4. Data: 2011-10-26 14:18:50
    Od: oyster <m...@g...com>

    Użytkownik - Zygmunt Dariusz napisał:

    > Podaj cennik, zeby wiedziec, czy warto sie fatygowac.
    >
    > Ziggy Photo - American Professional Photographer
    > http://www.ziggyphotoonline.com/

    O twoje lipne bohomazy nikt nie pytał.
    --
    Wszędzie wieczność zębami kłapie.

  • 5. Data: 2011-10-26 20:08:45
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 26, 10:18 am, oyster <m...@g...com> wrote:

    > O twoje lipne bohomazy nikt nie pytał.

    Kto cie oszukal, ze ja proponuje "moje lipne bohomazy"?
    Czy ty chcesz zastapic niejakiego GR i rownie jak on blaznic sie?

  • 6. Data: 2011-11-07 19:34:09
    Od: "Arekmet" <a...@w...pl>

    Użytkownik "mirek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > http://pl.fotolia.com/p/6964/partner/6964

    Fajna strona czy na niej po założeniu konta można sprzedawać też własne
    zdjęcia ?

  • 7. Data: 2011-11-08 12:04:10
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 07/11/2011 19:34, Arekmet wrote:

    > Użytkownik "mirek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Fajna strona czy na niej po założeniu konta można sprzedawać też własne
    > zdjęcia ?

    Niestety, wymagają IQ na poziomie co najmniej 80 pozwalającego znaleźć
    tę stronę:

    http://pl.fotolia.com/Info/Faq/Contributors

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 8. Data: 2011-11-14 09:08:15
    Od: "Arekmet" <a...@w...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości grup

    > Niestety, wymagają IQ na poziomie co najmniej 80 pozwalającego znaleźć tę
    > stronę:
    >
    > http://pl.fotolia.com/Info/Faq/Contributors

    Z pewnością jesteś inteligentny ale ja jestem leniwy i nie chciało mi się
    czytać