  • Data: 2014-02-03 23:17:00
    Temat: Re: Szukam wróżki
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" 52ef726a$0$2374$6...@n...neostrada.pl

    00_3g_czarny <--

    > Nie wiem jaki prowadzisz styl życia, jeżeli lubisz sie włuczyć w terenie to bym
    odradzał urządzenie o tak dużym ekranie..
    > Specyfikacja ma ten tablet wręcz zabójczą, ale ogólnie ze względu na wielkość
    urządzenia raczej do domowego/biurowego użytku.

    A co tam zabójczego? Niezbyt duża rozdzielczość ekranu
    (gęstość pikseli w ogóle malutka) i nieświeży CPU...

    Waży chyba około 560 gramów. Wielość? Do kieszeni
    w ubraniu za duży, do plecaka mały, do kieszeni
    w samochodzie -- akurat...

    Kolory mdłe, ale czego spodziewać się po IPS?

    Do kieszeni zmieszczę telefon, zaś do samochodu (aby
    oglądać mapy i zapisywać trasę -- Monster nie jest
    pewny) będę mógł zabierać tablet. Do łóżka (aby
    oglądać filmy) także akurat...

    Powoli trzeba przesiadać się z WinZgrozy na Android.

    Dla mnie 10 cali to raczej niedużo.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'