  • 1. Data: 2009-06-04 21:21:45
    Temat: Szukam transportu na Zlot Junaka
    Od: "wojkop" <w...@y...com>

    Chetnie zaplace za paliwo na trasie Torun - Stargard Szczinski

    wojkop
    rockers.webd.pl

  • 2. Data: 2009-06-05 10:31:26
    Temat: Re: Szukam transportu na Zlot Junaka
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "wojkop" <w...@y...com> wrote:

    >Chetnie zaplace za paliwo na trasie Torun - Stargard Szczinski

    Musialbys chyba poszukac wsrod Junakowcow.
    Niewielu tu zaglada, o ile pamietam.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 3. Data: 2009-06-05 13:41:15
    Od: "wojkop" <w...@y...com>

    Jacot pisze:
    > Musialbys chyba poszukac wsrod Junakowcow.
    > Niewielu tu zaglada, o ile pamietam.

    Maja zablokowana rejestracje. Jesli mozesz przekaz kolegom moja prosbe i adres
    e-mail.

    Pozdr!
    wojkop
    rockers.webd.pl

  • 4. Data: 2009-06-05 14:31:09
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Uzytkownik "Jacot" <j...@m...pl> napisal w wiadomosci

    > Musialbys chyba poszukac wsrod Junakowcow.
    > Niewielu tu zaglada, o ile pamietam.

    e no, bez przesady ;)
    ja tez mialam jechac.. jeno w ostatniej chwili musialam zmienic decyzje

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 5. Data: 2009-06-06 15:05:33
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Easy" <e...@m...nospam.org> wrote:

    >e no, bez przesady ;)
    >ja tez mialam jechac.. jeno w ostatniej chwili musialam zmienic decyzje

    A wlasnie do mnie dotarlo, ze niekoniecznie o tej samej imprezie
    myslimy;) Padlo slowo Stargard Sz. wiec skojarzylem ze Spotkaniem
    Junakowcow m.in. zwiazanym z proba pobicia Rekordu.
    Tez w czerwcu.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 6. Data: 2009-06-07 10:43:57
    Od: "wojkop" <w...@y...com>

    > A wlasnie do mnie dotarlo, ze niekoniecznie o tej samej imprezie
    > myslimy;) Padlo slowo Stargard Sz. wiec skojarzylem ze Spotkaniem
    > Junakowcow m.in. zwiazanym z proba pobicia Rekordu.
    > Tez w czerwcu.

    Tak!! Dokladnie o te impreze mi chodzi!!! Na szczescie odezwal się do mnie
    "Junakowiec" - wiec chyba uda mi sie tam dotrzec i na wlasne oczy zobaczyc probe
    pobicia historycznego rekordu....

  • 7. Data: 2009-06-08 09:01:22
    Od: falco <m...@w...pl>

    wojkop pisze:
    > Chetnie zaplace za paliwo na trasie Torun - Stargard Szczinski

    Siema,

    a z Wawy nikt się nie wybiera...?
    Naprawdę bardzo chętnie bym zobaczył tak pokaźną grupę klasyki PL
    motoryzacji w jednym miejscu... a ten dźwięk...

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 8. Data: 2009-06-08 09:12:03
    Od: "Yozwig" <j...@c...ropczyce.pl>

    Użytkownik "wojkop" <w...@y...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > "Junakowiec" - wiec chyba uda mi sie tam dotrzec i na wlasne oczy zobaczyc

    Nie byłbym taki pewny :P

    Yozwig

    Junak & VT700

  • 9. Data: 2009-06-08 18:36:58
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    falco <m...@w...pl> wrote:

    >Naprawdę bardzo chętnie bym zobaczył tak pokaźną grupę klasyki PL
    >motoryzacji w jednym miejscu... a ten dźwięk...

    No fakt. Wystarczy odpalic na raz 40 Junakow i tego efektu nikt nie
    zapomni do konca zycia;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 10. Data: 2009-06-09 07:52:16
    Od: "Yozwig" <j...@c...ropczyce.pl>

    Użytkownik "Jacot" <j...@m...pl> napisał w wiadomości

    > No fakt. Wystarczy odpalic na raz 40 Junakow i tego efektu nikt nie
    > zapomni do konca zycia;)
    >
    > --
    > Pozdrowionka
    > Jacot M10