  • 1. Data: 2016-03-13 03:21:31
    Temat: Szukam takiej książki o transformatorach
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    Cześć!

    Szukam takiej jednej konkretnej książki o transformatorach: po polsku,
    na okładce kontur dużego transformatora energetycznego, wydanie mogło
    być gdzieś z lat 60-80, na pewno przed 1990.

    Tytuł brzmiał albo "Transformatory coś tam" albo "coś tam coś tam
    transformatorów".

    Szukam autora i tytułu.

    Ktoś kojarzy?

  • 2. Data: 2016-03-13 12:00:31
    Temat: Re: Szukam takiej książki o transformatorach
    Od: b...@g...com

    http://katalogi.bn.org.pl/iii/encore/search/C__Stran
    sformator%C3%B3w__Orightresult__U__X0__Ks%401950e%40
    1990?lang=pol&suite=cobalt

    http://katalogi.bn.org.pl/iii/encore/search/C__Stran
    sformatory__Orightresult__U?lang=pol&suite=cobalt

    Tylko 60 i 413 wyników

  • 3. Data: 2016-03-13 12:06:56
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-03-13 03:21, Tomasz Wójtowicz wrote:
    > Szukam takiej jednej konkretnej książki o transformatorach: po polsku,
    > na okładce kontur dużego transformatora energetycznego, wydanie mogło
    > być gdzieś z lat 60-80, na pewno przed 1990.

    Szukaj:

    http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string
    =transformatory&search_scope=category-7&bmatch=base-
    relevance-cul-1-1-0209

  • 4. Data: 2016-03-13 12:08:07
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2016-03-13 o 12:00, b...@g...com pisze:
> [...]
    1990?lang=pol&suite=cobalt

    > http://katalogi.bn.org.pl/iii/encore/search/C__Stran
    sformatory__Orightresult__U?lang=pol&suite=cobalt

    I brak fotografii okładek, żebym mógł rozpoznać. Google images też nic
    mądrego nie zwraca. Dlatego właśnie piszę tutaj, że może ktoś skojarzy
    taką książkę.

  • 5. Data: 2016-03-13 13:49:32
    Temat: [OT] Szukam takiej książki o transformatorach
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    nie znam się za bardzo na unii europejskiej i jej sukcesie,
    ale na ile wartościowa jest ta książka? bo normalne to sam syf i chłam,
    co zawiera pozycja której poszukujesz?

  • 6. Data: 2016-03-13 13:59:23
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 13.03.2016 o 03:21, Tomasz Wójtowicz pisze:
> [...]
    > być gdzieś z lat 60-80, na pewno przed 1990.
    >
    > Tytuł brzmiał albo "Transformatory coś tam" albo "coś tam coś tam

    Może nie książka a katalog?
    http://agrochowski.pl/product_info.php/kopczynski-zb
    igniew-transformatory-trojfazowe-olejowe-katalog-p-9
    9129

  • 7. Data: 2016-03-13 14:34:00
    Temat: Re: [OT] Szukam takiej książki o transformatorach
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    uprzedzająć: transformatory jezierski
    (taki żart)

  • 8. Data: 2016-03-13 17:02:22
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2016-03-13 o 13:59, t-1 pisze:

    > Może nie książka a katalog?
    > http://agrochowski.pl/product_info.php/kopczynski-zb
    igniew-transformatory-trojfazowe-olejowe-katalog-p-9
    9129

    Nie, tu jest fotografia, tam był rysunek techniczny ale nieco
    artystycznie stylizowany.

  • 9. Data: 2016-03-13 17:02:49
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    > Szukaj:
    >
    > http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string
    =transformatory&search_scope=category-7&bmatch=base-
    relevance-cul-1-1-0209

    Też patrzyłem i nie ma.

  • 10. Data: 2016-03-13 20:22:00
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 13.03.2016 o 17:02, Tomasz Wójtowicz pisze:

    > Nie, tu jest fotografia, tam był rysunek techniczny ale nieco
    > artystycznie stylizowany.

    No to może tu znajdziesz?
    http://archiwum.allegro.pl/szukaj/transformatory/ksi
    azki-i-komiksy-7