  • 11. Data: 2016-03-14 18:58:45
    Temat: Re: Szukam takiej książki o transformatorach
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Sun, 13 Mar 2016 03:21:31 +0100, Tomasz Wójtowicz
    <s...@s...spam.spam.com> wrote:

    Na 90% to jest coś czego autorem/współałtorem jest Jezierski, to są
    formatowo większe książki. Jest jescze seria w miękkiej okładce, bez
    obwoluty i w paski, formatu ~B5, gdzie osobno jest obliczanie rdzeni,
    osobno uzwojeń, osobno wytrzymałość elektryczna (spotkałem
    współautora, bardzo ciekawy człowiek)
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 12. Data: 2016-03-14 19:06:42
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    stawiam tezę, że w europie książka taka jest zakazana...
    pewnie mandziejewicz i elektro kasta zchomikowali...

  • 13. Data: 2016-03-15 01:19:04
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Tomasz Wójtowicz wrote:

    > Szukam takiej jednej konkretnej książki o transformatorach: po polsku,
    > na okładce kontur dużego transformatora energetycznego, wydanie mogło
    > być gdzieś z lat 60-80, na pewno przed 1990.

    "Stacje transformatorowe rozdzielcze"?
    Okładka pasuje -- transformator energetyczny na pomarańczowym tle, ale
    niby czego się spodziewać po książce o transformatorach? :-)

    Pozdrawiam, Piotr