  • Data: 2013-08-16 19:30:00
    Temat: Re: Szukam tabletu
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Franc" 1gyqnqri98x1u$.1y1hb3jppz96i$....@4...net

    > Zastanów się jeszcze nad dodatkowymi użytecznościami, które może Ci taki
    > sprzęt jak tablet zapewnieć. Tablet Z zaczyna u mnie pełnić rolę pilota
    > do telewizorów, wieży - jakoś wymóżdzyli łączność na podczerwień i bazę
    > urządzeń, że da się nimi sterować.
    > Dodatkowo puszczam bajki z youtube na TV poprzez tablet - spieły się
    > w i to działa. Taki bajer, ale nie muszę już pracowicie stukać tytułów
    > bajek z pilota telewizyjnego.

    TV podłączony do APka bezpośrednio, czy jakoś inaczej?
    Ja podłączyłem drutem RJ45 do APCka łączącego się z APkiem.

    > Poza tym zastanów się, czy na pewno porzebujesz moduł 3G w tablecie. Jeżeli
    > masz jakiegoś smartfona z usługą "mobilnego punktu aktywnego" to z niego
    > możesz zrobić od ręki małą sięć wifi i już masz net w tablecie. Ostatnio
    > tak sprawdzałem maile na plaży nad morzem.

    Mam aż dwa smartfony, jeden sprzedam, gdy zakończę kupowanie drugiego. :)
    Oba smartfony dobrze spisują się jako APki, ale IMO wolę mieć 3G w tablecie.
    Oba mogą nadawać (po BT) sygnał odbierany z odbiornika GPS i jednocześnie
    mogą łączyć 3G z WiFi. Od biedy takie coś może istnieć, ale IMO nie jest
    to zbyt ;) wygodne.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'