  • 11. Data: 2012-03-27 08:50:54
    Temat: Re: Szukam swojego byłego motocykla tj. TDM 850 MIG
    Od: "Gunter" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Michal Demczuk" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:073d4dfd-4c18-425c-b9c2-af73fc08a1bb@l18g2000vb
    x.googlegroups.com...
    On 26 Mar, 20:47, "Gunter" <g...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik "BlueTWIN" <t...@m...org> napisał w wiadomości

    Poczytaj tu:
    http://www.scigacz.pl/Uzywana,Yamaha,TDM,850,po,100,
    000,km,14841.html
    o moim :)

    Chcialem poczytac, na prawde chcialem, ale jak zobaczylem sikacz.pl i autor
    "Lovtza" to mnie od razu otrzasa z obrzydzenia, wiec jednak sobie daruje
    kolejny niekompetentny tekst tego ignoranta.
    Interesowala mnie opinia wlasciciela, a nie banalne stwierdzenia..

    Gunter

  • 12. Data: 2012-03-27 09:53:17
    Od: Michal Demczuk <m...@i...pl>

    On 27 Mar, 08:50, "Gunter" <g...@o...pl> wrote:
> [...]
    > kolejny niekompetentny tekst tego ignoranta.
    > Interesowala mnie opinia wlasciciela, a nie banalne stwierdzenia..

    To zadaj mi konkretne pytanie, to Ci odpowiem. Ten motocykl mam od 13
    lat wiec rozumiesz, napisze cos, i okaze sie ze to banalne
    stwierdzenia :)

    --
    Pozdr..

    Michał Demczuk
    www.demczuk.pl
    Dealer: Husqvarna, Kymco

  • 13. Data: 2012-03-27 10:02:08
    Od: tango <t...@w...rzeszuf.com>

    Arni napisał:
    > On 26.03.2012 23:40, T.F. wrote:
    >
    > koniec świata.. rzeczywiscie wszystko na wiosne wyłazi spod ziemi :)

    Rozmarzla troche to i da sie wylezc ;)

    tango

  • 14. Data: 2012-03-27 11:06:55
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/27/2012 08:50 AM, Gunter wrote:

> [...]
    > kolejny niekompetentny tekst tego ignoranta.
    > Interesowala mnie opinia wlasciciela, a nie banalne stwierdzenia..

    Nie wiedziałem, że 100 000 km dla motocykla to duży przebieg żeby robić z
    tego taką sensację? No ale patrząc na wszystkie sztuki na Allegro typu
    16 letni motocykl z 20kkm przebiegu to może wydawać się sporo.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2012-03-27 16:58:36
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-03-26 22:27, Sir Piernik pisze:
    > BlueTWIN pisze:
    > ...>8
    >
    > Kurcze, wykopaliska!! :)
    > A myslisz ze oddales go w dobre rece i warto odkupic?
    Otóż to,ja niedawno odnalazłem swój M900 na alledrogo za pół tego co
    oddałem,ale nie chcę,taki kibel z niego zrobili:-(

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 16. Data: 2012-03-28 19:37:56
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!

> [...]
    > "Lovtza" to mnie od razu otrzasa z obrzydzenia, wiec jednak sobie daruje

    Nie znamy sie, ale gdybysmy sie spotkali to stawiam piwo albo coś
    lepszego. Szacunek i piatka.

    Pozdrawiam, Artur vel Kefir & ST 955 / XT660X / Tiger 955i

  • 17. Data: 2012-03-30 21:23:27
    Od: BlueTWIN <t...@m...org>

    Salut,

    W dniu 2012-03-27 07:31, ErneST Rygielski pisze:
    > Może jeszcze motocykl kupił?! ;))

    Nie kupił, ale kto wie ;-)

    Zdrav,
    --
    BlueTWIN

  • 18. Data: 2012-03-31 13:20:37
    Od: paweł szczygieł <p...@n...pl>

    > Nie kupił, ale kto wie ;-)
    >
    > Zdrav,
    > --
    > BlueTWIN

    Hej
    szukaj, kupuj ;-)) i zajrzyj na tdm.pl, może jeszcze gdzieś ta tdma
    żyje jeszcze.
    ps.powiem więcej .... jakbyś chciał kpl w oldskulu zrobić to mam od
    niej jeszcze oryginale h&b juniory, ale boki - central skończył żywot
    jakieś 2 lata temu ;-))))

    pozdrawiam
    paweł gtr1400

  • 19. Data: 2012-04-04 21:29:12
    Od: BlueTWIN <t...@m...org>

    Salut,

    W dniu 2012-03-31 13:20, paweł szczygieł pisze:
    > ps.powiem więcej .... jakbyś chciał kpl w oldskulu zrobić to mam od
    > niej jeszcze oryginale h&b juniory, ale boki - central skończył żywot
    > jakieś 2 lata temu ;-))))
    Jest to jakiś pomysł - może po kawałku ją znajdę ;-)

    Mówisz, że tdm.pl żyję ... może zajrzę też na Carpe-TDM.

    Zdrav,
    --
    BlueTWIN
    ex-CZ,TDM,FJR